به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۳۲۷۶
كاپيتان فولاد: قهرمانی به حرف زدن نیست

رسانه‌ملي، فولاد را نماينده فوتبال ايران نمي‌داند!

گروه ورزشي: صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در اعلام پخش برنامه‌هاي زنده مسابقات فوتبال در هفته جاري، مسابقه فوتبال تيم فولاد خوزستان با الجيش قطر در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا را حذف كرد!

به گزارش گروه ورزشي بهار نيوز، در ليست برنامه‌هاي اين شبكه كه در سايت ورزش3 نيز قابل مشاهده است و تصوير آن را در كنار اين خبر مي‌بينيد در حالي كه سيما ديدارهاي 3 نماينده ديگر فوتبال ايران در اين مسابقات (استقلال- تراكتورسازي و سپاهان) را به صورت مستقيم پوشش مي‌دهد، اما هيچ اشاره‌اي به پخش ديدار تيم محبوب خوزستاني كه در حال حاضر صدرنشين ليگ‌برتر ايران نيز مي‌باشد، نكرده است!
به نظر مي‌رسد مسوولان ورزش رسانه آقاي ضرغامي، تيم فولاد را به عنوان نماينده ايران در اين مسابقات به رسميت نمي‌شناسد!
همزمان با اين اقدام، برخي از سايت‌هاي زرد كه عوامل آنها عمدتا دلالان بدنام آشناي فوتبال ايران مي‌باشند اخيرا فضاسازي ناجوانمردانه‌اي را عليه اين تيم محبوب و ريشه‌دار آغاز كرده‌اند. در همين رابطه بختيار رحماني، كاپيتان تيم فولاد به خبرنگار بهارنيوز گفت: متاسفانه در رسانه ها شایستگی بالای تیم فولاد به چشم نمی‌آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند.
بختیار رحمانی پیش از سفر امروز اعضاي فولاد به قطر براي برگزاري اولين ديدار در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و جسمانی شرایط خوبی دارد و در چند بازی آخر لیگ نیز تیم ما نشان داد که به شرایط ایده عال رسیده است و با شرایط خوبی برابر تیم قطری به میدان می‌رویم. وی افزود: تیم ما برای حضوری خوب در رقابت های آسیایی و کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر مصمم است و امیدواریم حاصل زحمات خود را به زودی ببینیم.کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: فاصله چندانی باقی نمانده تا بتوانیم ثمره تلاش خود را ببینیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم ولی باید توجه داشته باشیم که هفته های سرنوشت سازی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: متاسفانه در رسانه ها فولاد به چشم نمی آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند. تیم ما از هر نظر نشان داده که از خیلی تیم های دیگر لیگ برتر و با جایگاهی که دارد این قابلیت را ثابت کرده است. تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان فوتبال ایران در در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر همگروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه همين هفته ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.

يك تهراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۷:۵۵
به نظر من اگه اينطور باشه واقعا نامرديه. فولاد در حال حاضر بهترين تيم ايرانه. يكجورايي ميشه گفت بارسلون ايرانه. خصوصا از ميانگين جواني‌اش لذت مي برم. (208723)
هرمزگانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۹:۱۰
واقعا نامردیه (208735)
نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۰:۱۰
نامردی درباره فولاد رو میبایست در برنامه روز دوم اسفند "ورزش و مردم" و سوالات اقای شفیع -مجری برنامه -از رییس کمیته انضباطی میدیدی. (208753)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۱:۳۴
این فردوسی پور هم ته دلش از فوتبال خوزستان خوشش نمیاد و کوچکترین حرکت خلاف تماشاگرهای خوزستانی رو و اب و تاب میده ولی مثلا حق خوری اشکاری که سایپا به ناحق حق استقلال اهوازو خورد و قهرمانی لیگ شد رو خیلی راحت ازش گذشت (208788)
یک اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۰:۰۶
خب دیگه حتما براشون خیلی سخته که فولاد از تیمهای محبوبشون یه سر و گردن بالاتره.
اقای ضرغامی هرکاری دلت میخواد بکن،پخش مستقیم بازیهای فولاد بهانه ای بود برای دیدن رسانه به اصطلاح ملی جنابعالی،حالا که خودت خیلی دوست نداری به روی چشم بازیهای به قول دوست تهرانیمون "بارسلون ایران" رو از شبکه های ماهواره میبینیم.
خوزستان برزیلته... (208751)
سسس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۰:۴۴
ضرغامی مثلا خوزستانیه اما کاملا جناهی عمل میکنه و بدترین مدیر تارخ صداو سیماست. (208768)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۲:۲۷
پايداري ها اتفاقا فرا استاني عمل مي كنند يعني ملي- فرقه اي مي انديشند!!!! (208868)
فوتبال بی سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۳:۵۵
بهار هم از هر چیزی واسه کوبیدن رسانه ملی استفاده میکنه
بعد خودش ادعای فوتبل بدون سیاست داره
یعنی شما و فوتبال سیاسی از همه بدترید
خدایی همچین چیزی تا به حال دیده نشده و احتمالا به دلیلی داره یا اشتباهی شده ، شایدم یه بدسلیقگی شخصی که بعید میدونم
دیگه خدایی همچین چیزی تا به حال ندیدیم ، اگر صدا و سیما میخواست همچین کارهایی بکنه ، اصلا میومدن کل تیم رو میبردن زیر سوال (208829)
محمد
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۸:۱۷
بزار راحت باشن. مافیای اینا مدتهاس که به همه ثابت شده. (208726)
از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۹:۳۹
اینم انتقام سیما ازخوزستانیها (208744)
مسعودنیا
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۸:۴۰
دنیا بچه های خوزستان- فقط فولاد شهر اهواز- درود به تیمی که بهترین مدیریت ایران رو داره و بهترین آکادمی فوتبال، بهترین کمپ فوتبال آسیا و یک کادر با کیفیت داره. اینا میسوزن از اینکه یه تیم داره با آرامش و به دور از هیاهو و جنجال و به دور از مسایل "کارت به کارت" فوتبال ایران داره کارشو به بهترین نحو انجام میده. ما هوادارا تا همه جا و همیشه پشت تیممونیم. (208730)
فوتبالی
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۱۹:۲۷
واقعا ظلم بزرگیه نه مسولی نه کسی رسیدگی میکنه
بهترین فوتبال تو ایران رو تیم فولاد داره بازی میکنه بعد.........
واقعا متاسفم واسه امثال ضرغامیا (208738)
مصطفی
Netherlands
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۰:۴۰
آقای ضرغامی متاسفم (208765)
تورانما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۱:۰۹
این مسئله باید باعث انگیزه بیشتر تیم محبوب فولاد بشه تا در بازیهای باقیمانده با قدرت تمام قهرمانی را بدست اورند و پاسخ بی عدالتی ها را در زمین فوتبال بدهند (208778)
aaa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۱:۱۲
یاشاسین فولاد ... به نظر من یه کمپین هواداری برای حمایت از فولاد تشکیل بشه ... یعنی این همه شبکه جا واسه فولاد ندارن (208779)
ایران 88
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۲۲:۵۶
پخش زنده فولاد جاش اگه تو هیچ شبکه ای نیس ولی خود فولاد تو قلب مردم ایران جا داره...
فولاد محبوب کل ایرانه (208816)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۰:۰۴
فقط بلدین از این و اون ایراد بگیرین ، منتظرین تا یکی یه سوتی بده تا فوری سیاسیش کنید....
این خبر نهایت حماقت خبرنگارشو میرسونه، شاید هزار و یک اتفاق افتاده ، شاید یادشون رفته ، شاید اشتباهی حذف شده و ....
حالا شما باید از این قضیه یه بحران ملی بسازید؟؟ میخواین با این خبرای تحریک کننده آمار بازدیدتون رو بالا ببرید؟ به جای اینکار یک تذکر و یادآوری به صدا و سیما میدادین ، نه اینکه جو بدین!!!!
بعضی از مخاطبا هم که ماشالله ایده هایی میدن!!!! یک ذره تفکر و تعقل قبل از انجام هر کاری رو هم به خودم و هم ... (208830)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۰:۳۰
................ به جهنم که پخش نمیکنه. از شبکه های عربی میبینیم.
اونا بیشتر از رسانه به اصطلاح ملی واسه تیم ما ارزش قائلن (208838)
khoozestan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۱:۰۲
پول صدا سیما از نفت ما خوزستانیا درمیاد اونوقت بازی نمایندمون فولاد تو صدا سیما جایی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالتم خوب چیزیه بخدا. پس عدالت علی کو؟؟ (208850)
بابک شوشتری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۱:۰۵
واقعا متاسفم واسه صداوسیما..... (208851)
علیرضا میرزایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۱:۳۹
واقعا تو فوتبال ایران اگه دنبال یک باشگاه درست و درمون باشیم فقط فولاد رو پیدا می کنیم. این باشگاه واقعا بی حاشیه است، و امیدواریم با قهرمانی در لیگ ایران جواب دندانشکنی به سردارای فوتبالی که در ابتدا بمب می ترکوندن و هر روز تو رسانه ها حرف می زنند رو بده...
دم همه خوزستانی های مظلوم گرم...
دوستون دارم، یک ایرانی ... (208855)
فولاد مي آيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۲:۱۸
فولاد عزيز بايد مچ رانتخوارهاي بزرگ ورزش كه لياقتشان بخشش نفت در برابر صعود است را با قهرمانيش در ليگ برتر باز كند انشا ءالله باميد پيروزي!!! (208865)
ايران وطنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۲:۲۴
سخته ديگر براي پايداري ها كه در تمام جاها لانه كرده اند و زدو بندهاشون شهره است ! وقتي يك تيم شهرستاني به نام فولاد خوزستان با تكيه بر لياقتهاي ذاتي اش و بدون حرف و حديث و بدون دريافت رانتهاي نجومي خودش را به بالاي جدول ليگ برتر مي رساند سيماي آقاي ضرغامي اينطوري واكنش نشان مي دهد!! (208867)