کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

براي زدن بيشتر روزنامه توقيف شده آسمان

حمايت خاص از عضو ميلياردر شورا+عكس

وضع مالی برخی اعضای شورا از من هم بهتر است

4 اسفند 1392 ساعت 9:04

گروه جامعه: فارس در گزارشي جهت‌دار و براي زدن بيشتر روزنامه توقيف شده آسمان نوشت: چند روز پیش روزنامه آسمان، گزارشی درخصوص زندگی و فعالیتهای فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران منتشر کرده بود و در آن بیشتر از اینکه به موضوعات اجتماعی و عملکرد این عضو شورا پرداخته شود به موضوع ثروت و زندگی اشرافی این بانوی شورا پرداخته شده بود.


فاطمه دانشور در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: فقط یک مصاحبه کوتاه تلفنی با این خبرنگار داشتم و به وی آدرس دادم که در روزنامه همشهری درباره زندگی نامه بنده مطلبی منتشر شده است، آن را بردارد، تنظیم کند و بعد از هماهنگی با من ارسال کند اما این خبرنگار بدون اینکه به من بگوید مطلب را چاپ کرد. وی تاکید کرد: من خانه 500 متری در نیاوران ندارم و خانه من باغ و گل ندارد، یک خانه بزرگ است ولی بدون تشریفات.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هنگامی که وارد شورا شدم برخی از خبرنگاران گفتند که دانشور در معدن، دینامیت منفجر می‌کرده در صورتی که اصلاً اینطور نبوده و من حرفی در این زمینه نزدم، اگر فایل صوتی هم دارند بیاورند و نشان دهند. وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر وضع مالی‌اشان از وی هم بهتر است، گفت: فعلا فقط در مورد من همه حرف می‌زنند!

وی با تاکید براین موضوع که من یک زن کارآفرین هستم، گفت: ثروت سالمی دارم و یک قران هم وام نگرفتم. فقط یک میلیارد تومان از بانک توسعه صادرات وام گرفتم که آن را هم تسویه کردم. به گفته دانشور، توسعه کارآفرینی را با سرمایه‌گذاری‌های خارجی و در چهارچوب قانون انجام دادم.

این عضو شورای شهر در ادامه افزود: یک چهارم ثروت خود را صرف کمک به فقرا کرده‌ام و در خیلی از موارد بیشتر هم کمک کردم و بسیاری از کودکان بدسرپرست و مادران آنها را در مناطق محروم تحت پوشش قرار دادم. دانشور با تاکید بر این موضوع که همه چیز شفاف است، گفت: متاسفانه خیلی دردناک است که اینهمه زحمت بکشی و در نهایت این حرفها را بزنند. وی با تاکید بر این موضوع که تاکنون 4700 مادر و کودک را مورد حمایت قرار داده‌ام، گفت: در سیستان و بلوچستان 2 مدرسه بازسازی کرده‌ام، 3 مدرسه ساخته‌ام و کلنگ 4 و 5 مدرسه نیز بر زمین زده‌ام.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: در محروم‌ترین نقاط کشور کارهای خیر انجام می‌دهم و انصاف نیست که اینگونه حرف بزنند. وی با تاکید بر اینکه من کارآفرین هستم و کار سیاسی انجام نمی‌دهم، گفت: با درآمد کارآفرینی فعالیتهایی را انجام می‌دهیم و در هیچ حزب سیاسی فعالیت نمی‌کنم.
وی با تاکید بر این موضوع که خانه‌ام بزرگ است ولی تشریفاتی نیست، گفت: به هرحال کارهای بین‌المللی انجام می‌دهم و ممکن است برای کارهای خود دفتری داشته باشم و امکاناتی برای مهمانان خارجی داشته باشیم اما تجمل‌گرایی نیست. خیلی از دوستان ما معتقدند که من مال دنیا برایم بی‌ارزش است. وی در بخش دیگر سخنانش اضافه کرد: روابط عمومی شورای شهر زمانی که فرزند من به دنیا آمد برای تبریک گفتن به خانه من آمدند. از آنها سئوال کنید که خانه ما چگونه بوده است.


کد مطلب: 33318

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/33318/حمايت-خاص-عضو-ميلياردر-شورا-عكس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir