به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۶
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۳۳۱۸
براي زدن بيشتر روزنامه توقيف شده آسمان

حمايت خاص از عضو ميلياردر شورا+عكس

وضع مالی برخی اعضای شورا از من هم بهتر است
گروه جامعه: فارس در گزارشي جهت‌دار و براي زدن بيشتر روزنامه توقيف شده آسمان نوشت: چند روز پیش روزنامه آسمان، گزارشی درخصوص زندگی و فعالیتهای فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران منتشر کرده بود و در آن بیشتر از اینکه به موضوعات اجتماعی و عملکرد این عضو شورا پرداخته شود به موضوع ثروت و زندگی اشرافی این بانوی شورا پرداخته شده بود.
حمايت خاص از عضو ميلياردر شورا+عكس
فاطمه دانشور در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: فقط یک مصاحبه کوتاه تلفنی با این خبرنگار داشتم و به وی آدرس دادم که در روزنامه همشهری درباره زندگی نامه بنده مطلبی منتشر شده است، آن را بردارد، تنظیم کند و بعد از هماهنگی با من ارسال کند اما این خبرنگار بدون اینکه به من بگوید مطلب را چاپ کرد. وی تاکید کرد: من خانه 500 متری در نیاوران ندارم و خانه من باغ و گل ندارد، یک خانه بزرگ است ولی بدون تشریفات.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هنگامی که وارد شورا شدم برخی از خبرنگاران گفتند که دانشور در معدن، دینامیت منفجر می‌کرده در صورتی که اصلاً اینطور نبوده و من حرفی در این زمینه نزدم، اگر فایل صوتی هم دارند بیاورند و نشان دهند. وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر وضع مالی‌اشان از وی هم بهتر است، گفت: فعلا فقط در مورد من همه حرف می‌زنند!

وی با تاکید براین موضوع که من یک زن کارآفرین هستم، گفت: ثروت سالمی دارم و یک قران هم وام نگرفتم. فقط یک میلیارد تومان از بانک توسعه صادرات وام گرفتم که آن را هم تسویه کردم. به گفته دانشور، توسعه کارآفرینی را با سرمایه‌گذاری‌های خارجی و در چهارچوب قانون انجام دادم.

این عضو شورای شهر در ادامه افزود: یک چهارم ثروت خود را صرف کمک به فقرا کرده‌ام و در خیلی از موارد بیشتر هم کمک کردم و بسیاری از کودکان بدسرپرست و مادران آنها را در مناطق محروم تحت پوشش قرار دادم. دانشور با تاکید بر این موضوع که همه چیز شفاف است، گفت: متاسفانه خیلی دردناک است که اینهمه زحمت بکشی و در نهایت این حرفها را بزنند. وی با تاکید بر این موضوع که تاکنون 4700 مادر و کودک را مورد حمایت قرار داده‌ام، گفت: در سیستان و بلوچستان 2 مدرسه بازسازی کرده‌ام، 3 مدرسه ساخته‌ام و کلنگ 4 و 5 مدرسه نیز بر زمین زده‌ام.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: در محروم‌ترین نقاط کشور کارهای خیر انجام می‌دهم و انصاف نیست که اینگونه حرف بزنند. وی با تاکید بر اینکه من کارآفرین هستم و کار سیاسی انجام نمی‌دهم، گفت: با درآمد کارآفرینی فعالیتهایی را انجام می‌دهیم و در هیچ حزب سیاسی فعالیت نمی‌کنم.
وی با تاکید بر این موضوع که خانه‌ام بزرگ است ولی تشریفاتی نیست، گفت: به هرحال کارهای بین‌المللی انجام می‌دهم و ممکن است برای کارهای خود دفتری داشته باشم و امکاناتی برای مهمانان خارجی داشته باشیم اما تجمل‌گرایی نیست. خیلی از دوستان ما معتقدند که من مال دنیا برایم بی‌ارزش است. وی در بخش دیگر سخنانش اضافه کرد: روابط عمومی شورای شهر زمانی که فرزند من به دنیا آمد برای تبریک گفتن به خانه من آمدند. از آنها سئوال کنید که خانه ما چگونه بوده است.

حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۹:۴۲
وای بر کسانیکه ندانسته وبدون آگاهی هر چیزی که به آنها دیکته میشود می پذیرند و نا آگاهانه به افرادی رای میدهند که بعدا بدون آنکه فایده ای برساننند درد سر ساز شده وموجب مشکلاتی برای ملت میگردند , از اصلاح طلبان درخواست میشود حال که فرصت دارند افرادی را بعنوان منتخب لیست های خود قرار دهند که نقائصی در وضعیت اجتماعی وفردی آنها وجود نداشته باشد و برای احتراز از تصفیه های گروهی لیستها نیز باید لیست یک و دو سه درست کنند و . . . (208893)
باب اسفنجی (منتشر میشه؟؟؟)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۹:۴۴
دانشور پولدار نیست؟؟؟؟ پس لابد من با حقوق 700 تومن پولدارم
به من کارهای سیاسی و بستن روزنامه و ماهنامه و ... ربطی نداره ولی حرف خنده دار نزن ، خانه ام بزرگ است ولی تشریفاتی نیست؟؟؟
خوب خانه بزرگ تو نیاوران یا بالای شهر حتما خانه فقراست؟؟؟؟ماشینهای خودتون همسرتون چیه؟؟ ولش الان بهار منتشر نمیکنه
تو ویکی پدیا هم نوشته شده که ثروت شما
دمت گرم به فقزا کمک کردی ولی خدا نکنه این کمک ها مثل یه سری به خاطر کم کردن مالیات باشه
من قاضی نیستم، ثروت هم اگر از راه حلال نوش جانت ولی امان از آه فقرا (208895)
نیوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۵۷
اصلاه پولدار هست وقتی از راه حلال بدست آورده هیچ منعی ندارد و باید برایش ارزش زیاد هم قائل شد (208965)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۶:۲۰
اگر اثبات کرد حلال (غیر رانتی) بوده من خودم رو از بالای برج میلاد میاندازم پایین!! (209003)
راضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۸
فکر نکنم تو جرئت پرت کردن خودت را داشته باشی البته می توانی دیگران را پرت کنی (209016)
گلابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۳:۰۸
بابی جان
نظرت در مورد بابک چیه؟ نظرت در مورد محصولی چیه؟ راستی چرا سایت بازتاب بسته شد؟ آهان، شما خبر ندارید. (208968)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۰۹:۵۰
در مملکت ما که هیچ چیز از قاعده و قانون خاصی تبعیت نمی کند وشرایط برای همه یکسان نیست لذا معمول آنست که ثروتهای کلان حتما از رانت بوجود آیند ونمونه کوچک آن همان وام های بانکی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم برای گرفتن وامهای بسیار اندک بایستی از خان های بزرگ عبور کنند آنهم ممکن است که موفق نشوند ولی هستند افرادی که به راحتی وبدون درد سر وامهی بسیار کلان میگیرند بدون آنکه نگران بازگشت آن باشند و . . . . (208899)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۲
نخست باید بگویم آفرین بر این خانم که در زمانیکه کوشش و تلاش خانمها دشوار بوده ، توانسته به این جایگاه برسند. سپس باید گفت که به ما چه که پولشان را چگونه هزینه میکنند. زندگی افراد به خودشان مربوطه. باید این را هم بدانیم که ما در جایگاهی نیستیم که بگوییم که ایشان و افراد دیگر ثروتشان را از کجا آورده اند. (208901)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۰:۲۰
"من 1 قران هم وام نگرفتم فقط 1000000000 تومان وام گرفتم"!!!

سرکار محترم خانوم دانشور

من شخصا" حرفهای شما رو باور میکنم! چون از همون روز اول بعداز پایان جنگ عراق قوانین اقتصادی و مالیاتی و بانکی بسیار شفاف در کشور نوشته تصویب و سریعا" به اجرا گذاشته شد که حتی شاخص فساد ما از سنگاپور و فنلاند و نروژ و دانمارک هم بهتر شد و هرروز هم بهترتر میشه!

اساسا" تو مملکت ما کسی نمیتونه با رانت و ویژه خوری حتی 1 قران از بانک وام بگیره و یا صاحب ثروت بشه!

چاخان نمیگم! باورکن! (208905)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۵۷
"فقط" یک میلیارد تومان
ای کاش به دیگران هم از این "فقط" ها وام بدهند!!! (208964)
ایران.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۵۹
مشکل این خانم اصلاح طلب بودنشه، و الا استفاده های رانتی و ثروتهای بادآورده "احتمالی" ایشان در مقابل بسیاری از اصولگرایان "همیشه محترم" هیچه. (208966)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۰:۵۷
آخه این گروه عادت به ثروت حلال ندارند.باید حتما پول وثروت ازراه اختلاس ووامهای غیر مجاز باشه. (208913)
قاسم از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۱:۱۷
. . .
فاصله طبقاتی تو جامعه ما داره بیداد میکنه و اصلا شایسته سالاری ای وجود نداره!
هرکس سوار بر این موج شد و هماهنگ شد پیش میره و هر کس که بخواد دست این آقایون و خانمها را رو کنه نابود میشه!
اون پیشرفت هایی هم که تو چند زمینه شده اصلا هیچ (تاکید میکنم هیچ!) ربطی به این آقایون و دارو دستشون نداره!
(208920)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۱:۳۱
متاسفانه در بسیاری موارد کمک به نهادهای خصوصی و دولتی (مخصوصا ساخت مدرسه) و خیریه ها برای گره زدن ثروت افراد به آبروی این نهادها و موسسات است.
دوستان متن اصلی مصاحبه را بخوانند.
ایشان فرزند آوری خود را از این نظر صحیح می داند که باعث اشتغال برای زنان تحصیل کرده دیگر می شود. پرستار بچه با هزار آرزو تحصیل کرده و الان مسوول شستن کهنه های بچه این خانوم است! و این از نظر ایشان اشتغالزایی برای بانوان است. خانوم دیگری با کاردانی معماری(!) شده آشپز این خانواده، بقیه را هم خودتان بخوانید و حرص بخورید. (208924)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۰۱
شما گیر دادین به ثروت این خانوووم!!! خب وام گرفه پس داده! خیلیا که گرفتنو پس نمیدن چی!!!
به همه تعاونی ها بر اساس نوع کاربردشون وام میدن!!! (208934)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۰۲
اولا این خانم هم مثل خیلی های دیگر ثروت دارد.به من وفارس ودیگران چه مربوط؟! اگر آدرس دوستانی را به خبرگزاری فارس بدهیم آیا حاضر با آنهامصاحبه کند؟مثلادر باره یک نماینده بلندپایه مجلس که روزی متهم بود بخشی از اموال کمیته امداد را به ایشان دادند تا کسری قیمت خانه اش را پوشش دهد حاضر است خبر کار کند؟یا خیلی های دیگر که اتفاقا فارس گوگوری مگوری تریبون ویا بهتر بگوییم ارگان سیاسی آنهاست؟! نه حتما نه چون داستان شیشه عمر است. فارس فقط مامور است اصلاحات را بزند تا ثروت وقدرت بادآورده افراد خاصی حفظ شود. (208935)
ALI
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۱۶
چه فرقي ميكنه كه باغت گل داشته باشه يا....اخه چطور ميتوني باداشتن 4 تابچه كار افرين باشي ....فقط 1 ميليارد وام گرفتم.....واي كه شما همه سروته يه كرباسيد ...همه شما (اصلاح طلب-راستي -چپي...) دنبال جيبتون هستيد....اگر قانون در اين مملكت جاري بود انوقت به امثال شماها ميگفتند كجاي كاريد.....ادم تو اين مملكت باهزارتا هنر ومدرك و.....بيكار ه انوقت شماها با رانتهاي قدرت به ريش مردم سبدكالا بدست بخنديد واي اگر از پس امروز بود فردايي..... (208942)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۴۹
ثروتمند شدن در جامعه ما به واسطه سیستم بانکی که از طریق وام به قدرتهای سیاسی از سود آن منتفع می شوند و به آنان نیز اجازه تملک بر بخشهای بیشتری از اقتصاد را میدهد کاملا قانونی است. (208960)
خودم
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۳:۱۱
فقیر وبد بخت بود خوشحال می شدید. (208970)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۶:۱۸
اونجور حداقل خوشحال بودیم از جنس همه مردم ایران (شهروندان درجه 2 ) که برای 10 میلیون وام بانک ها کمرشون رو می شکنند است! (209002)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۴:۰۷
خواهرم زياد ناراحت نباش تازه هر چقدر داشته باشي به لنگه بابك زنجاني نمي رسي. (208980)
شمه
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۷:۲۴
درود بر مردم اکراین (209019)
غضنفر
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۱
شخصی کارخانه ای دولتی را خرید بعد هم 10برابر ان وام گرفت و رفت دنبال کارش کارخانه هم به علت دیونات بسته شد 100نفر کارگر هم نانشان اجر شد این یعنی قا.... بابا ولش کن تا برایم درد سر نشده است (209024)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۸:۱۰
اگر ویژه خور از ماست نوش جانش!

اگر ویژه خور ازاونهاست کوفتش بشه باید محاکمه بشه!

کسانی که این طرز فکر رو دارند چه چیزی رو می خواهند اصلاح کنند؟؟؟؟؟ (209041)