کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احضار رحمتی به خاطر حركت ناشايست در انزلي

محروميت سنگين در انتظار دروازبان استقلال؟

13 اسفند 1392 ساعت 17:14

گروه ورزشي: انتشار برخی تصاویر از رفتارهای ناشایست و شنيع مهدي رحمتی در ديدار مقابل ملوان، كميته انضباطی فدراسيون فوتبال را بر آن داشته تا پیرامون این تصاویر به تحقیق و بررسی بپردازد.


در پی اتفاقات پایانی دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و استقلال از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شد و او بایست روز یکشنبه 18 اسفند در کمیته انضباطی حضور یابد. حسن زاده در این باره اعلام کرده پرونده رحمتی در خصوص اتفاقات دیدار با ملوان همچنان باز است و در صورت تایید تخلف صورت گرفته وی با محرومیت سنگین روبرو خواهد شد.

گفتني اينكه تصاوير و فيلم‌هايي از حركت بسيار شنيع و زننده دروازه‌بان استقلال در اين ديدار كه در فضاي مجازي منتشر شده، به احتمال فراوان محروميت سنگيني براي اين دروازبان پرحاشيه در پي خواهد داشت. رحمتي در ديدار استقلال با ملوان كه 4-2 به سود تيم شمالي به پايان رسيد، در واكنش به شعارهاي برخي از تماشاگران انزلي، حركات بسيار زشتي كه شرح آن ممكن نيست، انجام داد.

در همين حال برخي عوامل فوتبالي قصد ملحق كردن مجدد اين دروازبان پرحاشيه را به تيم ملي دارند و در همين زمينه يك سايت خبري گزارش داد كه با موافقت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، سید مهدی رحمتی دوباره به جمع شاگردان این مربی در راه جام جهانی ۲۰۱۴ اضافه خواهد شد. به گزارش پیام نو، سیدمهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال در جریان آخرین روزهای مسابقات مقدماتی جام جهانی بود که به یکباره و بنا به دلایل نا معلومی تصمیم گرفت جمع شاگردان کارلوس کی روش را ترک و حواشی بسیاری را برای خود و تیم تحت رهبری این مربی پرتغالی به راه بیندازد.

رحمتی در آن روزگار با این اندیشه که تیم ملی راه به جام جهانی نخواهد برد و کی روش هم خیلی زود ایران را ترک خواهد کرد، از تیم ملی رفت. او رفت اما شاگردان کی روش در سه بازی پایانی خود ۹ امتیاز گرفتند و نه تنها به جام جهانی صعود کردند که در عین ناباوری صدرنشین گروه هم بالاتر از کره جنوبی لقب گرفتند. اما با صعود تیم ملی به جام جهانی سیدمهدی رحمتی نظرش کاملا عوض شد و بارها در رسانه ها از علاقه اش برای حضور دوباره در تیم ملی گفت و حتی از جریانات گذشته هم ابراز تاسف و ندامت کرد اما این بار این کارلوس کی روش بود که سد راه بازگشت این دروازه بان شد و اعلام کرد دیگر حاضر نیست او را به جمع شاگردانش دعوت کند.

در ادامه موضوع به این جا هم ختم نشد و در طول همه ماه های بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی افراد و شخصیت های خاصی سعی در متقاعد کردن کی روش برای دعوت رحمتی به تیم ملی داشتند اما سرمربی پرتغالی تیم ملی هرگز حرف اولش عوض نشد و باز هم تاکید کرد که دروازه بان پر سر و صدای استقلال جایی در تیمش نخواهد داشت. واکنشی که اگرچه خیلی صریح بود اما باز هم دلیل بر این نشد که برخی افراد از بازگرداندن رحمتی به این تیم دست از تلاش بردارند. در همین زمینه امروز از فدراسیون فوتبال خبر رسید که یکی از مسئولان ارشد این فدراسیون برای این کار واسطه شده و کارلوس کی روش را هم متقاعد کرده تا رحمتی دوباره به تیم ملی برگرداند. گویا این مدیر که نفوذ بسیاری هم در تصمیم سازی های فدراسیون دارد، کی روش را متقاعد کرده تا در صورت عذرخواهی رسمی و کتبی رحمتی این مربی دروازه بان استقلال را به تیم ملی برگرداند.


کد مطلب: 34437

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/34437/محروميت-سنگين-انتظار-دروازبان-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir