به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۵۵۲۵۸
مسئولیت این انتخاب بر عهده مجمع فدراسیون است؛

عزیزاله محمدی: می‌دانستم تاج انتخاب می‌شود

گروه ورزشی: عزیزاله محمدی معتقد است که با انتخاب مهدی تاج مشخص شد که مجمع خواستار حضور او در راس فدراسیون فوتبال است.
عزیزاله محمدی: می‌دانستم تاج انتخاب می‌شود
عزیزاله محمدی با 4 رای از مجموع 81 رای ماخوذه، در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال سوم شد. او در پایان رای گیری و مشخص شدن پیروزی مهدی تاج در جمع خبرنگاران گفت: اعضا تصمیم گرفتند به یک نفر رای بدهند و مسئولیت اصلی فوتبال بر عهده مجمع است؛ هر اتفاقی هم در آینده بیافتد بر عهده مجمع خواهد بود.
او در پاسخ به این سوال که اتفاقات دیشب را چگونه تحلیل می کنید به این جمله بسنده کرد: اصلا من در این مورد صحبت نمی کنم.
"انتظار داشتید که به این شکل انتخابات برگزار و این تعداد رای را کسب کرده و آقای تاج پیروز شوند؟" این سوالی بود که عزیزاله محمدی با یک کلمه به آن پاسخ داد: بله!
او در ادامه و پاسخ به این سوال که می دانستید آقای تاج انتخاب می شود گفت: دوستانی که در رابطه با موضوع ویلموتس به آقای تاج کمک کردند همه مشترک بودند و تلاش کردند که ایشان انتخاب شود. در دوره های قبلی هم رای دست این ها بود. من آمدم و صحبت کردم برای اینکه تحول ایجاد شود و این بی نظمی ها و ناهنجاری ها سر و سامان پیدا کند.
عزیزاله محمدی افزود: مسئولیت اصلی بر عهده اعضای مجمع است و خود آنها تصمیم گرفتند که این اتفاق رخ بدهد. آن دوره که آمدیم آقای تاج 51 رای آورد و این بار نیز همان 51 رای را آورد. پس خود همین اعضای مجمع نیز باید مسئولیت کار را در آینده به عهده بگیرند.
او در پاسخ به این سوال که آیا از اتفاقاتی که رخ داده دلخور است گفت: نه اصلا! آمدم در انتخابات شرکت کردم و حرف هایی که داشتم را زدم. حالا شاید این حرف ها مورد پذیرش قرار گرفت یا نگرفت ولی من آن چیزی که باید را گفتم.
سوال پایانی از عزیزاله محمدی این بود که آیا انتخابات سالم بود؟ نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: به نظرم سالم بود. لابی را همه می کنند ولی خب معلوم شد که خود مجمع این را می خواهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها