به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۵۷۲۷۵
احتمال تعلیق تیم ایران به دلیل اتفاقات مشهد وجود دارد

مهدی تاج: نامه فیفا نگران‌کننده است

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور از احتمال تعلیق فوتبال ایران به دلیل «اتفاقات مشهد» خبر داد.  
مهدی تاج: نامه فیفا نگران‌کننده است
مهدی تاج، نامه اخیر کمیته انضباطی فیفا را «نگران‌کننده» خواند و از احتمال تعلیق تیم فوتبال ایران در صورت «قانع» نشدن اعضای این کمیته خبر داد. کمیته انضباطی فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواستار توضیح درباره تخلفات رخ‌داده در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان شد و به این فدراسیون شش روز فرصت داد تا دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارائه کند.
روز ۹ فروردین امسال، تعداد زیادی از زنان با وجود خرید بلیت بازی از طریق وب‌سایت فدراسیون فوتبال به طور قانونی، برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان اجازه ورود به ورزشگاه «امام رضا» مشهد را پیدا نکردند. ماموران برای پراکنده کردن این زنان که در میان آنان تعدادی دختر خردسال نیز بودند به اسپری فلفل متوسل شدند؛ اقدامی که با تایید احمد وحیدی، وزیر کشور نیز مواجه شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز پنج‌شنبه برگزاری بازی یاد شده در مشهد را «اشتباه» خواند و با استناد به «دستور رئیس‌جمهوری برای برخورد با خاطیان»، تلاش کرد که فدراسیون فوتبال ایران را از دست داشتن در این موضوع مبرا کند. تاج پیشتر در زمان اعلام کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در ۲۰ تیر مدعی شده بود که اگر «کارهای» او نبود، تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اتفاقات مشهد تعلیق می‌شد.

رئیس فدراسیون فوتبال: صدا و سیما بزرگترین بدهکار فوتبال است اما شده طلبکار!
...


 
برچسب ها: مهدي تاج

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۶:۰۲
والا هیچی نگران کننده تر از وجود شما توی فوتبال نیس (392923)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها