به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۵۹۳۴
ايراني‌ها، تيم ملي آمريكا را هم تشويق كردند

فيلا: سالن کشتی‌لس‌آنجلس شبیه‌تهران بود

گروه ورزشي: جام جهانی کشتی آزاد آمریکا بامداد دوشنبه با برتری مقتدرانه تیم کشتی آزاد ایران مقابل روسیه در فینال به پایان رسید.
فیلا در گزارش خود از این رقابت‌ها نوشت: آزادکاران ایران در میان تشویق های بی امان تماشاگران برای دومین شب متوالی موفق شد تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه شش بر دو در سالن لس آنجلس فروم شکست دهد. در این رقابت ها بیش از سه هزار و 500 هوادار از سراسر دنیا برای تشویق تیم هایشان به سالن رفته بودند اما طرفداران هیچ کشوری بهتر از ایرانی ها نبودند.

مسعود اسماعیل پور کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم ایران در این باره گفت: واقعا انتظار حضور این همه ایرانی را در اینجا نداشتم. انگار در ایران بودیم. اگر خدا بخواهد دوباره باز خواهیم گشت. ما عاشق رویارویی و رقابت با آمریکایی ها هستیم. رضا یزدانی قهرمان دو دره جهان و کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران که بعد از مبارزه ای سخت مقابل یوری بلونوفسکی از روسیه توانست مدال طلای تیم ایران را قطعی کند اما بلافاصله به دلیل احساس ناراحتی از سوی تیم پزشکی تحت معالجه قرار گرفت نیز گفت: نفس کم آوردم و تیم پزشکی همه چیز از جمله قلب و ریه هایم را معاینه کرد.
وي افزود: از حدود دو سال پیش مشکل ریه دارم و هر وقت که سرما می خوردم این بیماری عود می کند. دو هفته پیش هم سرما خورده بودم و هنوز به بهبودی کامل نرسیده بودم. بنابراین گزارش، تماشاگران ایرانی حاضر در سالن قبل از فینال، به تشویق کشتی گیران آمریکایی پرداختند که در ديدار رده‌بندي با غلبه بر اوکراین، موفق به کسب مدال برنز جام جهانی شدند.