به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۴
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۶۰۶۹
فولاد با تساوی مقابل بنیادکار موقتا صدرنشین شد؛

تعويض‌هاي اشتباه پيروزي را از فولاد گرفت

گروه ورزشي:​ تیم فولاد ایران به پنجمین امتیاز خود در لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و با تساوی مقابل تيم بنيادکار ازبکستان به طور موقت صدرنشین گروه B شد.
تعويض‌هاي اشتباه پيروزي را از فولاد گرفت
در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد ایران در ازبکستان به مصاف بنیادکار این کشور رفت و در حالی که تا دقیقه پایانی با یک گل از حریف پیش بود به تساوی یک بر یک رضایت داد. عبدالله کرمی در دقیقه 56 تک گل فولاد را به زیبایی وارد دروازه بنیادکار کرد اما در دقیقه 93 شودیف با ضربه‌ی سری دیدنی گل تساوی را وارد دروازه نماینده ایران کرد. فولاد در دو بازی گذشته خود نیز موفق شده بود برابر الجیش قطر یک امتیاز و مقابل الفتح عربستان به سه امتیاز دست یابد. فولاد با این تساوی پنج امتیازی شد و به طور موقت و تا پیش از دیدار امشب الفتح عربستان و الجیش قطر با 5 امتیاز در صدر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا جای گرفت.

گزارش بازي:
تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 16 و 30 دقیقه در ازبکستان به مصاف تیم بنیادکار رفت که بازی با نتیجه مساوی بر یک به پایان رسید.
فولاد خوزستان در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه بنیادکار انجام داد و دو سه فرصت خوب گلزنی هم به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند. در دقیقه 40 ضربه کاشته بختیار رحمانی را دروازه بان تیم بنیادکار به کرنر فرستاد. نیمه دوم را بنیادکار تهاجمی آغاز کرد چون در آستانه حذف قرارداشت اما این فولاد خوزستان بود که توانست در نهایت برتری خود را به بنیادکار دیکته کند.

عبدالله کرمی مدافع فولاد در دقیقه 74 از میانه میدان پا به توپ شد و بعد از دریبل زدن دو بازیکن بنیادکار با یک شوت زیبا از داخل محوطه جریمه گل اول فولاد را به ثمر رساند. بعد از گل هم فولاد خوزستان باز هم فرصت گلزنی داشت. در دقیقه 90+2 شدوف روی سانتر ارسالی با یک ضربه سر گل مساوی بنیادکار را به ثمر رساند.

شعبان داور کویتی مسابقه به شهاب کرمی از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد. با این تساوی تیم فولاد خوزستان 5 امتیازی و به طور موقت صدرنشین گروه شد. بنیادکار هم دو امتیازی شد.

در گروه B مسابقات فولاد الجیش قطر هم 4 امتیاز دارد و تیم الفتح هم یک امتیازی است. دیگر دیدار این گروه بین الفتح و الجیش از ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز می شود.

نكات فني: تيم فولاد در 3 بازي اخير خود نشان داد با وجود انگيزه بالا و نيروي جواني، به دليل مصدوميت دو مهاجم اصلي خود (پريرا و افشين) در خط حمله مشكلي اساسي دارد و فرصت هاي بي شمار گلزني را به راحتي از دست مي‌دهد كه در صورت عدم تقويت خط حمله خود،‌ حتي در صورت صعود با مشكل مواجه خواهد بود.
حسين فركي در اين ديدار و در دقايق پاياني در 2 تعويض كاملا اشتباه دو بازيكن كليدي خود (شريفات و رحماني) را از زمين بيرون آورد كه همين مسئله بعلاوه كم تجربگي، در تغيير نتيجه بازي بسيار تاثير گذار بود و فولاد دو امتياز با ارزش اين ديدار خارج از خانه را از دست داد.

ترکیب فولاد خوزستان:
سوشا مکانی، عبدالله کرمی، لئندرو، شهاب کرمی، بختیار رحمانی( از دقیقه 87 ایوب کلانتری)، مهدی بدرلو، سروش رفیعی، امید خالدی، سعید سالارزاده،( از دقیقه 70 ایوب والی) اسماعیل شریفات ( از دقیقه 82 اسماعیل شریفات) و غلامرضا رضایی سرمربی: حسین فرکی

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۸ ۲۲:۲۰
باز هم حسین خان فرکی بهترین مربی حال حاضر ایر ان است. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی. نه باند باز است و نه هیچ چیزی. فوتبال ایران به فرکی ها و دادکان ها نیازمنده (213419)
عبداله
Canada
۱۳۹۲/۱۲/۲۸ ۲۲:۳۳
در قسمت ترکیب فولاد شریفات با شریفات تعویض شد؟ (213422)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۸ ۲۲:۵۸
تیتر خوبی نزدید به همت فرکی و بازیکنان است که فولاد تنها تیم بدون باخت ایران است (213423)