به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۶۴۰۸
پس از مدتها مصدوميت و غيبت در مسابقات؛

مهاجم برزيلي و گلزن فولاد آماده بازي شد

گروه ورزشي: لوسيانو پريرا مهاجم برزيلي و گلزن تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از مدتها غيبت، روز جمعه در مقابل تراکتورسازي تبريز به ميدان خواهد آمد.
مهاجم برزيلي و گلزن فولاد آماده بازي شد
فولاد خوزستان و تراکتورسازي تبريز روز پنج شنبه در چارچوب هفته بيست و هشتم ليگ برتر در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف يکديگر مي‌روند. فولاد خوزستان در اين ديدار آرش افشين را در اختيار ندارد. اين بازيکن که در دو بازي گذشته فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا به دليل شكستگي نازك ني ساق پايش غايب بود هنوز بهبودي خود را بازنيافته و تا يك ماه آينده هم نمي‌تواند به ميدان برود. اما مهرداد جماعتي، حسن جعفري و لوسيانو پريرا از بند مصدوميت رهايي يافتند و در اين ديدار به ميدان مي‌روند. تراکتورسازي و فولاد خوزستان در ديدار رفت در تبريز به تساوي 2 بر 2 رسيدند.

ابن قاسم: مقابل بنيادکار غافلگير شديم


سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرايط فولاد خوزستان گفت: بدون وقفه تمرينات خود را برگزار مي‌کنيم و آماده حضور در ديدار مقابل تراکتورسازي تبريز هستيم پس از اينکه از ازبکستان بازگشتيم تمرينات تيم تا روز 2 فروردين تعطيل شد و از ‌آن پس کارمان را براي حضور در اين مسابقه آغاز کرديم. حسين ابن‌قاسم در مورد ديدار مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بدون شک بازي خوبي را مشاهده خواهيم کرد هر دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند و در شرايط مسابقه هستند متأسفانه آرش افشين بازي مقابل تراکتورسازي را از دست داد ما در مقابل بنيادکار ازبکستان غايباني مثل مهرداد جماعتي، حسن جعفري، آرش افشين و لوسين پريرا داشتيم که در اين ديدار همه اين بازيکنان به جز آرش افشين شرايط مسابقه را پيدا کردند.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اينکه در دقيقه 91 ديدار اين تيم مقابل بنيادکار ازبکستان به تساوي کشيده شد خاطرنشان کرد: اين مسئله از زيبايي‌هاي فوتبال است پيروزي ما تثبيت شده بود اما روي يک غافلگيري دروازه‌مان باز شد بازيکنان ما در اين مسابقه عملکرد خوبي ارائه کردند و مورد تشويق هواداران ازبکستاني قرار گرفتند.بنيادکار بازي مستقيم را در دستور کار داشت اما ما روي زمين کار مي‌کرديم به همين خاطر هواداران حريف از اين مسئله استقبال مي‌کردند و فولاد را مورد تشويق قرار مي‌دادند.

وي با تأکيد بر اينکه بازيکنان فولاد خوزستان انگيزه زيادي در ليگ برتر دارند عنوان کرد: بدون شک براي کسب 3 امتياز بازي به ميدان مي‌رويم اميدوارم هواداران روز مسابقه به ورزشگاه بيايند و تراکتورسازي را مورد تشويق قرار دهند. هر بازي براي ما حکم فينال را داشت و بايد در 3 بازي پاياني به پيروزي برسيم. ابن قاسم در مورد شرايط فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد: اگر بتوانيم در دو بازي که ميزبان هستيم به پيروزي برسيم صعود ما قطعي مي‌شود تکيه ما روي هواداران است و با حضور آنها شانس موفقيت فولاد بالا مي‌رود.

وي در مورد اينکه با توجه به شرايط جدول ليگ برتر و اينکه وضعيت فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا در دو بازي پاياني مشخص مي‌شود، در پاسخ به اين سوال که آيا فکري براي کنار آمدن با اردوهاي تيم ملي فوتبال که از 26 فروردين آغاز مي‌شود کرده‌اند گفت: هنوز در اين مورد صحبتي نشده است ما بختيار رحماني، سوشا مکاني و مهرداد جماعتي را در تيم ملي داريم. وقتي زمان اردوهاي تيم ملي فرا رسيد براي اين مسئله فکر مي‌کنيم.