به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۷ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۶۵۳۹

تاثير فعالیت​های فرهنگی بر جوانان

گروه ورزشي: وزیر ورزش و جوانان گفت: فعالیت های فرهنگی خوب و غنی، تاثیر بسزایی بر نسل جوان و آینده و به ویژه انتقال مفاهیم دینی به آنان دارد.
تاثير فعالیت​های فرهنگی بر جوانان
ˈمحمود گودرزي روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک معارفی حرم حضرت معصومه(س) که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برپا شده است، افزود: اقدامات فرهنگی و پرمحتوا می تواند آینده این کشور را در مسیر معنوی و اخلاقی قرار دهد. وی با اشاره به راه اندازی شهرک معارفی در حرم حضرت معصومه(س)، گفت: آنچه در این شهرک معارفی در حال اجراست، کاری ارزشمند است. وی خاطرنشان کرد: در این محل، مبانی و مسائل تعلیمی و تربیتی از منظر اسلام به روش های بسیار جدید و خوبی ارایه می شود.

گودرزی با اشاره به گسترش شهرک معارفی در سطح کشور، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم امثال چنین فضاهایی را در شهرها و استان های دیگر نیز نشر دهیم و برای آن ها چنین فرصتی را فراهم آوریم. وی در پایان از برگزار کنندگان شهرک معارفی آستان مقدس حضرت معصومه(س) قدردانی و خواستار تداوم فعالیت آنان شد.

در این گزارش اشاره ای به جزییات سفر وزیر ورزش و جوانان نشده است. در شهرک معارفی حرم حضرت معصومه(س)، حدود 100 نفر از طلاب حوزه علمیه مسلط به معارف اسلامی، مباحث روز و روانشناسی، پاسخگوی بازدید کنندگان هستند. غرفه هایی از جمله ایستگاه قرآن، هزار توی قرآنی، احکام، رنگ آمیزی، استخر توپ، گردونه، مار پله طبقاتی، تشک پرنده، صخره نوردی، پازل، مرتبط ها، محدوده ممنوعه و دشمن شناسی در این شهرک تعبیه شده است. این نمایشگاه از 28 اسفندماه پارسال تا 13 فروردین ماه جاری از ساعت 10 تا 14 و 30 دقیقه و 17 تا 21 و 30 دقیقه دایر است
مرجع : ايرنا