کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹۰ % مردم رنج معیشت را تحمل می‌کنند

8 فروردين 1393 ساعت 8:17

گروه اقتصادي: يك نماینده مجلس گفت: امروز ۹۰ درصد مردم کشور رنج معیشت را تحمل می‌کنند و حدود ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات بسیاری برای تولید خود مواجه هستند.


کمال الدین پیرموذن در گفتگو با ایلنا با اشاره به شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شد، اظهار داشت: امیدوارم با این نامگذاری که نشانه ذکاوت رهبری است و با مشارکت مردم و کیاست دولت و مجلس با برخوردی جهادی، شاهد شکوفایی فرهنگی غنی و اقتصادی مولد و اشتغال زا در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به این شعار جز با انسجام داخلی و همکاری همه تشکیلات کشور و قوای سه گانه میسر نخواهد شد، گفت: در همین راستا تعامل خوب با دنیا و جذب سرمایه گذاری ها موجب شکوفایی اقتصاد ایران و ایجاد فرصتهای مناسبی برای اقتصاد کشور می شود. باید بدانیم که امروز 90 درصد مردم کشور رنج معیشت را تحمل می کنند و حدود 60درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات بسیاری برای تولید خود مواجه هستند، حل مشکلات کارگران در گرو حل مشکلات کارفرمایان است و باید رویکرد ما نسبت به صاحبان صنعت عوض شود تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: لازمه رسیدن به این شعار انسجام داخلی، مشارکت آحاد نظام، تعامل عزت خواه با دنیا و ارتقای فرهنگ است تا بتوانیم با بها دادن به ضرورتهای فرهنگی و اقتصادی شاهد تحقق حماسه اقتصادی آنگونه که در شان ایران و ایرانی است باشیم. این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی ما ناشی از معضلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: به همین منظور باید همه گروهها ضمن پرهیز از تندروی و افراط یار و یاور رهبری برای تحقق این شعار باشیم.


کد مطلب: 36564

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/36564/۹۰-مردم-رنج-معیشت-تحمل-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir