به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۷۴۰۰
پاسخ سرپرست‌ فولاد به سرپرست آبي‌پوشان

سرپرست تيم استقلال زيادي حرف مي‌زند

گروه ورزشي: مگر استقلالي‌ها که درخواست اسکورت نيروي انتظامي را دارند در تهران چنين امکاناتي براي ما فراهم مي‌کنند؟
سرپرست تيم استقلال زيادي حرف مي‌زند
سرپرست فولاد خوزستان در مورد صحبت‌هاي (ماجدي) سرپرست استقلال براي کسر امتياز از اين تيم به خاطر رفتاري که هوادارانشان در ديدار مقابل استقلال داشتند عنوان کرد: با مسئولان برنامه 90 تماس گرفتم تا در اين مورد صحبت کنم اما چنين اجازه‌اي به من ندادند. در روز بازي با استقلال اتفاقات زيبايي افتاد همانند بازي‌هاي اروپايي پس از پايان مسابقه با وجود شکست از استقلال هواداران 45 دقيقه در ورزشگاه ايستادند و ما را تشويق کردند آنها سپس استيج‌هاي ورزشگاه را نظافت کردند آنوقت وقتي ميرشاد ماجدي چنين صحبت‌هايي مي‌کند جاي تعجب دارد.

وي در ادامه يادآور شد: در جلسه فني مسابقه اعلام کرديم استقلال از مسير ديگري به ورزشگاه بيايد تا با هواداران روبه‌رو نشوند حتي به آنها گفتيم يک مسئول هيات فوتبال را با اتوبوس تيم مي‌فرستيم تا در انتخاب مسير دچار مشکل نشوند اما آنها گفتند کريم بوستاني راه را بلد است و نيازي به اين کار نيست اما استقلال مسير را اشتباه رفت و راهش با ورودي هواداران يکي شد.

ابن‌قاسم افزود: مگر استقلالي‌ها که درخواست اسکورت نيروي انتظامي را دارند در تهران چنين امکاناتي براي ما فراهم مي‌کنند؟ بارها شده در ورزشگاه اعلام کرديم ساعت پروازمان بسيار نزديک است و خواهش کرديم که نيروي انتظامي ما را تا بيرون ورزشگاه اسکورت کند اما هيچ‌وقت اين اقدام صورت نگرفته است. ماجدي توقع بيجايي دارد و با تمام احترامي که براي او قائل هستم اين صحبت‌ها درست نيست.

سرپرست فولاد با تاکيد بر اينکه هيچ اتفاق خاصي از سوي هواداران رخ نداده عنوان کرد: ما تا پايان مسابقه و بعد از آن در ورزشگاه حضور داشتيم و رفتار خاصي صورت نگرفت. يک زمان استقلال در بازي مقابل فولاد در اهواز 50 درصد ورزشگاه را پر مي‌کرد اما اکنون اين شرايط وجود ندارد و استقلال 5 درصد هم نتوانست ورزشگاه را پر کند تمامي ورزشگاه غدير به رنگ قرمز درآمده بود و آنها خوش‌شانس بودند که با پيروزي ميدان را ترک کردند اگر تمام خوش‌شانسي‌هاي اين بازي را در يک ترازو بگذاريد و بدشانسي‌هاي استقلال را در ليگ قهرمانان آسيا در ترازوي ديگر قرار دهيد خوش‌شانسي‌هاي اين بازي بر همه آنها چربش دارد. وقتي هواداران ما بعد از شکست تيم را تشويق کردند حسين فرکي از اين اتفاق متعجب شد و به دستياران خود اين اقدام هواداران را نشان داد. نبايد حالا که شرايط اينطور شده چنين صحبت‌هايي را بيان کنند.

ابن‌قاسم در مورد اينکه خيلي‌ها وقتي قانون کسر امتياز گذاشته شد پيش‌بيني مي‌کردند در هفته‌هاي پاياني اين مسئله مشکل‌ساز شود اظهار داشت: قانوني را درست يا اشتباه گذاشتند و اين در حالي بوده که در هيچ جاي دنيا چنين اقدامي صورت نمي‌گرفته است. روزي در يکي از مسابقات فولاد خوزستان که ما پيروز شده بوديم فردي شي‌اي را درون زمين پرتاب کرد وقتي نيروي انتظامي قصد گرفتن او را داشت اين فرد فرار کرد و در حين فرار فرياد زد به جاي گرفتن من از فولاد خوزستان امتياز کسر کنيد به هر حال اين تصميم درست نبوده و تبعات زيادي دارد. باز هم از هواداران فهيم فولاد خوزستان که رفتار مناسبي داشتند تشکر مي‌کنم و اميدوارم در ادامه راه نيز ما را حمايت کنند.

حسين ابن‌قاسم در مورد شکست تيم‌اش مقابل استقلال گفت: متاسفانه در اين ديدار فوتبال روي ديگرش را به ما نشان داد. همه‌کار در طول مسابقه انجام داديم اما هر بار به يک صخره بزرگ به نام سيدمهدي رحمتي برخورد کرديم که مانع از به ثمر رسيدن گل‌هايمان شد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه فولاد خوزستان با توجه به ديدار حساس نفت تهران مقابل سپاهان شانس زيادي براي قهرماني دارد خاطرنشان کرد: ما نيز همين نظر را داريم. وقتي با حسين فرکي صحبت مي‌کرديم او مي‌گفت حتما حکمتي در کار بوده که خطرناک‌ترين رقيب ما براي قهرماني پرسپوليس در دقايق پاياني به تساوي مي‌رسد. همچنين سپاهان با زدن گل پيروزي در دقايق پاياني براي کسب سهميه اميدوار مي‌شود تمامي اين مسائل باعث شده هفته پاياني ليگ حساسيت بيشتري پيدا کند و اميدواريم که بتوانيم به مقام قهرماني برسيم.

ابن‌قاسم در مورد اخراج بختيار رحماني يادآور شد: اين مسئله را به حساب کم‌تجربگي بگذاريد البته مي‌گوييم رحماني کم‌تجربه بود آندرانيک تيموريان که يک بازيکن با تجربه است چرا از زمين اخراج شد. در هر حال در فوتبال اين اتفاقات مي‌افتد و در شرايط بازي بازيکنان کمي عصباني مي‌شوند. جالب اينجا بود که با وجود عدم قرعه‌کشي مسئولان مبارزه با دوپينگ اجازه ندادند رحماني به رختکن برود و پس از اخراج تيموريان نيز اين بازيکن همين وضعيت را پيدا کرد و دو بازيکني که دچار مشکل شده بودند به اجبار کنار يکديگر ادامه بازي را نظاره کردند.

مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۳۲
کاملا با بیانات ایشان موافقم (216191)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۴۳
اقای ماجدی میخواد با هوچی گری و فرافکنی ضعفهای فنی و مدیریتی استقلال رو پوشش بده،ولی خدا رو شکر مدیریت و کادر فنی فولاد اجازه ورود چنین حاشیه هایی رو به درون باشگاه نخواهند داد.
اقای ماجدی برای لیگ ایران خجالت اوره که تیمی با شرایط فنی و مدیریتی استقلال قهرمان بشه... (216196)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۶:۳۹
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
نیما جان خجالت آور تر از همه اینه که به تیمی با شرایط فنی و مدیریتی استقلال رفت و برگشت ببازی و حتی نتونی 1 گل بهش بزنی!!!!!
شما به گسترش فولاد تبریز فکر کن.
علی الخصوص که نه آرش هست و نه عبدا... و نه بختیار (216256)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۲۴
این است استقلال قهرمان (216214)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۳۶
بهتر بود یکنفر صحبت میکرد که در برابر گفته های خود مسئولیت داشته باشد نه اینکه فردی صحبت کند وبعد که شور شد دیگران تکذیب کنند . (216218)