به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۳۷۶۷۲

دولت صدای کلیک ملّت را بشنود! / طنز

دولت صدای کلیک ملّت را بشنود! / طنز
رضا ساکی در بخش طنز ايسنا نوشت: اگر کامنت‌های همین ایسنای خودمان را یک جامعه‌ آماری در نظر بگیریم خواهیم دید که حرف ملّت یک چیز است:«این 45 هزارو نخواستیم به خدا حاضریم ماهیانه 45 هزارتومن هم بدیم ولی قیمتا برگرده!»

البته می‌دانید که قطار یارانه‌ها از همان قطارهای بی‌ترمز است و بحث یارانه‌ها جمع نمی‌شود و ادامه پیدا می‌کند و دولت هم مجبور است ادامه بدهد و مردم هم مجبورند ادامه بدهند. حالا شاید سوال کنید چرا با آن همه تبلیغات درباره انصراف از گرفتن یارانه باز هم سایت رفاهی منفجر شده است. راستش پاسخ‌تان را باید جامعه‌شناسان بدهند، ولی از نظر من طنزنویس دولت اشتباه کرد، چون مردم ما یک عادتی دارند و این است که اگر هر چیزی را زیاد برای‌شان تکرار کنی و زیاد از آنها خواهش کنی که فلان کار را نکنید با خود فکر می‌کنند حتما کاسه‌ای زیز نیم‌کاسه است که این قدر اصرار می‌کنند یارانه نگیریم، بعد هم که هجوم می‌برند به سایت و سایت را می‌ترکانند. باور کنید اگر دولت تبلیغ می‌کرد همه باید در مرحله دوم یارانه‌ها شرکت کنند کسی شرکت نمی‌کرد. اما حالا همه شک کرده‌اند و شرکت می‌کنند و هر چه سایت بیشتر اخطار خطا بدهد، آنها بیشتر تلاش می‌کنند.

پس با توجه به خوابیدن سایت رفاهی و هجوم بی‌وقفه مردم به این سایت برای ثبت‌نام یارانه و با توجه به عصبانی شدن مردم از خرابی سایت، مهم‌ترین و بهترین کار این است که دولت صدای کلیک ملّت را بشنود و کلا به همه یارانه بدهد و این ثبت‌نام‌بازی اینترنتی را تمام کند.