به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۳۷۶۷۸

غيبت احتمالي رونالدو در فينال جام حذفي

گروه اقتصادي: باشگاه فوتبال رئال مادرید از غیبت احتمالی کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی در فینال جام حذفی اسپانیا به علت مصدومیت خبر داد.
غيبت احتمالي رونالدو در فينال جام حذفي
رئال مادريد كه چهارشنبه آينده درفینال جام حذفی ( کوپادلری ) در والنسیا به مصاف بارسلونا می‌رود در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد رونالدو از مصدومیت ران چپ رنج می برد که احتمال دارد به غیبت دو هفته ای و محروم شدن او از حضور در فینال جام حذفی و دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 22 و 23 آوریل منجر شود.

این مهاجم پرتغالی شنبه گذشته در لا لیگا مقابل رئال سوسیداد ( 0 - 4 ) و سه شنبه مقابل دورتموند در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ( 0 - 2 ) حضور نداشت. کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال سه شنبه شب بعد از صعود رئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان درباره بهبودی رونالدو ابراز اطمینان کرد.

آنچلوتی در صورت غیبت رونالدو که این فصل 28 گل در لا لیگا به ثمر رسانده است، باید ترکیب خط حمله تیم خود را متحول کند و احتمال دارد ایسکو یا آنخل دی ماریا را در کنار کریم بنزما و گرت بیل در خط حمله قرار دهد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، به نظر می رسد رونالدو در دیدار روز شنبه لا لیگا غایب خواهد بود. رئال که بعد از اتلتیکو مادرید و بارسا در رده سوم قرار دارد، در این دیدار هفته سی و سوم به مصاف آلمریا می رود.