به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۳۷۷۴۶۷

رئیسی، تنهاتر از همیشه

رئیسی، تنهاتر از همیشه
گروه سیاسی:پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» نوشت: وضعیت دولت رئیسی به گونه‌ای است که هیچ شخصیت توانمند و استخوان‌داری حاضر به همکاری با دولت شعار نخواهد بود. چرا که جز ناکامی، چیزی در رزومه اضافه نمی‌شود.
افزایش روزافزون قیمت دلار، شرایط را به نحوی شکل داده که حمایت از دولت رئیسی تبدیل به مسیر صعب‌العبور شده.
سعید محمد، کاندیدایی که همه ظرفیت تبلیغاتی خود را پای حمایت از رئیسی فدا کرد، امروز نسبت به عملکرد تیم اقتصادی دولت، نقد جدی دارد و فضا را نیازمند تحول نخبگانی می‌داند.
ثابتی، مجری شبکه افق و نزدیک به جریان پایداری هم نسبت به عدم حضور رئیس بانک مرکزی در این برنامه با موضوع افزایش قیمت دلار آشکارا اعتراض کرد.
وضعیت دولت رئیسی به گونه‌ای است که هیچ شخصیت توانمند و استخوان‌داری حاضر به همکاری با دولت شعار نخواهد بود. چرا که جز ناکامی، چیزی در رزومه اضافه نمی‌شود.
صدای طبل تک دوره‌ای بودن دولت رئیسی از دور به گوش می‌رسد و در صورت تکرار آنچه در ۱۴۰۰ رخ داد، جز پنجره شکسته، چشم‌اندازدیگری نمی‌توان متصور بود!
برچسب ها: دولت رئیسی

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۹:۲۳
از اولش هم رییسی مال این کار نبود اما حماقت رده بالایی ها باعث فاجعه در ایران شد با این اصول گرایی که را ه انداختن ریدن تو مملکت (411675)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۱:۰۲
رئیسی از ابتدا هم شایستگی ریاست جمهوری را نداشت با حذف شایسته ها ومشارکت اقلیت منصوب شد با یک کابینه ناتوان وپر مدعا والبته دروغگو مدعی پیشرفت با شاخص دلار وسکه۲۰ میلیونی خیلی هم پر رو هستند وفحاش دو سال دیگر هم دوباره رئیسی را تحمیل می‌کنند مطمئن باشید (411707)
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۲:۲۴
داد نزن بر سرم، من از همیشه تنهاترم (411725)
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۰۰:۱۳
مشکل از جای دیگری است که برای حذف انقلابیون واقعی ، خط می دهد جوان انقلابی جوان انقلابی ... و پشت این شعار ، عده ای جمع می شوند که نه انقلاب را به چشم دیده اند نه امام انقلاب را و هرکدام سعی می کنند نسبت به دیگری ، دروغ بافی بزرگتری بکند تا انقلابی تر جلوه کند . امروزه هر جوانی که راحت تر دروغ بگوید و شعار بدهد عزتش بیشتر است و کسی برایش مهم نیست که مملکت چه بلایی به روزش برود . معلوم است که دولت شعار و دروغ ، نمی تواند مشکلات کشور را حتی درک کند چه برسد به اینکه راه حلی برایشان داشته باشد . (411730)
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۵:۰۸
مملکت داری که به حرف نیست این اصول گرایان در وعده و قیافه حق به جانب گرفتن ید طولایی دارند، از احمدی نژاد و قالی باف، رئیسی، جلیلی، و .....
مثلا اگه یکی بهشون بگه مثلا تورم اینجوریه یا فلان کالا گرونه...یه جوری قیافه می گیرن، که طرف سوال کننده انگار ۱۲۴ هزار پیغمبر یک جا با دست خودش کشته، احیانا بمب اتم بر سر هیروشیما رو هم به گردن میگیره. (411814)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۰:۱۱
چند نفر از این افراد استخوان دار رو ذکر می کنید?! (412175)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها