به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۸۰۹۶۶

افزایش بدبینی‌ها به آِینده رمزارزها

افزایش بدبینی‌ها به آِینده رمزارزها
گروه اقتصادی: طی جلسه‌ای با نام «هر چیزی می‌خواهید از من بپرسید» در پلتفرم ردیت، بیل گیتس نظرات تند خود را درباره اینترنت نسل جدید وب ۳ و ارز دیجیتال بیان کرده است. این نقد تند بیل گیس برخی از طرفداران این تکنولوژی‌ها را نسبت به آینده و پیشرفت آنها دل‌سرد کرده است.

نظرات منفی بیل گیتس درباره ارز دیجیتال و وب ۳
یکی از کاربران در پلتفرم ردیت از بیل گیتس پرسید که آیا تکنولوژی عظیمی مانند اینترنت در دنیای امروز نیز وجود دارد یا خیر؟ بیل گیتس در پاسخ به این پرسش، تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) را معرفی کرد و آن را یک دگرگونی در دنیا معرفی کرد. بر اساس همین نظر بیل گیتس، شرکت مایکروسافت میلیاردها دلار را در تکنولوژی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده است. بیل گیتس در ادامه دیدگاه خود، بیان کرد که بهتر است بیش از حد به ترند‌های مربوط به وب ۳ و متاورس اعتماد نکرد.

پیش‌گویی‌های پیشین بیل گیتس
پس از این‌ پاسخ بیل گیتس، کاربران به یکی از گفته‌های وی در سال ۲۰۰۰ اشاره کردند. بیل گیتس در اوایل دهه ۲۰۰۰ بیان کرده بود که مردم قدرت اینترنت و پیشرفت آن را در پنج سال آینده، بیش از حد بزرگ تصور می‌کنند، در صورتی که ظرفیت اصلی تکنولوژی اینترنت در ۱۰ سال بعد پدیدار می‌شود و مردم این قدرت را کمتر از حد تصور می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که این پیش‌گویی بیل گیتس به درستی تعبیر شد. چنین پاسخ‌هایی از بیل گیتس بعید نیست. بیل گیتس یکی از افراد مشهوری است که بار‌ها نظرات ضد ارز دیجیتال خود را اظهار کرده است. همچنین، بیل گیتس باور دارد توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT، بر اساس نظریه احمق‌تر از من  (Greater Fool Theory) ساخته شده‌اند.

آینده دنیای ارز دیجیتال
به‌رغم نظرات منفی بیل گیتس، بسیاری از کاربران منتظر پیشرفت و توسعه شرکت‌های بر پایه تکنولوژی بلاکچین و تطبیق جهانی ارز دیجیتال هستند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیل گیتس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها