به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۸۶۵۶

راجرز: جرارد را با هيچ‌هافبکي عوض نمي​کنم

گروه ورزشي: سرمربي ايرلندي تيم فوتبال ليورپول ستاره انگلسي خط مياني‌‌ قرمزپوشان مرسي‌سايد را بهترين بازيکن دنيا در پست خودش مي‌داند.
راجرز: جرارد را با هيچ‌هافبکي عوض نمي​کنم
برندان راجرز که تيمش در آستانه کسب اولين قهرماني خود در ليگ برتر از سال 1990 قرار دارد، استيون جرارد، کاپيتان قرمزپوشان مرسي‌سايد را بهترين هافبک بازيگردان دنيا معرفي کرد. راجرز در تمجيد از هافبک انگليسي تيمش که در اين فصل 13 گل زده و 11 پاس گل داده است گفت: بعضي وقت‌ها فرم و تاثيري که جرارد بر بازي ما دارد ناديده گرفته مي‌شود در حالي که کيفيت و توانايي بازيگرداني او در زمين بازي بر همه آشکار است. نبايد فراموش کنيم که او در حال حاضر بهترين هافبک فوتبال اروپا در زمينه کنترل بازي است. بازيکنان زيادي نيستند که بتوانند از پس کارهايي که جرارد انجام مي‌دهد برآيند؛ اينکه يکي از بهترين هافبک‌هاي هجومي اروپا باشيد اما تغيير به يک هافبک بازيگردان و کنترل کننده تغيير پست بدهيد و در آن هم بهترين شويد.

وي افزود: من حاضر نيستم جرارد را با هيچ يک از هافبک‌هاي تخريبي که در تيم‌هاي مطرح اروپا بازي مي‌کنند عوض کنم چون مي‌دانم او چه چيزهايي مي‌تواند به ليورپول بدهد. سرمربي ايرلندي ليورپول در خصوص نقش جرارد در کمک به او براي به اوج رساندن ليورپول تصريح کرد: جرارد يک هافبک بازيساز است اما اينکه در همين پست به دفاع هم مي‌پردازد او را بي‌نظير کرده است. از جرارد با وجود تمام کارهايي که براي ما انجام داده تقدير و تمجيد نشده است. توانايي او براي خواندن بازي حريف فوق‌العاده است. استيون جرارد يکي از 3 بازيکن ليورپول است که امسال براي دريافت جايزه بهترين بازيکن فصل جاري ليگ برتر انگليس نامزد شده‌اند. لوئيز سوارز و دنيل استوريج 2 بازيکن ديگر هستند.
مرجع : تسنيم