به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۹۲۲۹

روي کين: بازيکنان مقصرند نه مويس

گروه ورزشي: روي کين با حمايت از سر آلکس فرگوسن مي‌گويد بايد زمان بيشتري به مويس داده مي‌شد. او همچنين بازيکنان را مقصر ناکامي منچستريونايتد مي‌داند.
روي کين: بازيکنان مقصرند نه مويس
مسئولان باشگاه منچستريونايتد روز گذشته (سه‌شنبه) سرانجام ديويد مويس، سرمربي ناکام خود را از کار برکنار و اعلام کردند رايان گيگز تا پايان فصل هدايت شياطين سرخ را بر عهده خواهد داشت.  روي کين، کاپيتان سابق منچستريونايتد با انتقاد شديد از مسئولان اين تيم گفت: مويس در منچستر تنها بود و هيچ کس او را حمايت نکرد.

به نقل از روزنامه‌ "اينديپندنت" روي کين درباره اخراج مويس گفت: به نظرم اتفاقاتي که براي مويس افتاد خجالت‌آور است. بايد به او زمان بيشتري داده مي‌شد و مسئولان منچستريونايتد به جاي اين که به فکر تغيير مربي مي‌بودند بايد چند نفر از بازيکنان اين تيم را تغيير مي‌دادند. مشکل منچستريونايتد مويس نبود، بلکه بازيکناني بود که مويس در ترکيب خود داشت.

روي کين در ادامه گفت: قطعا پذيرفتن هدايت تيمي همچون منچستريونايتد کار بسيار سخت و دشواري است. مويس نيز چالش‌هاي قبول مربيگري در منچستريونايتد را مي‌دانست و به آن آگاه بود. مسئول ناکامي منچستر وودوارد، مدير اجرايي اين تيم است که عملکرد بسيار ضعيفي در زمان نقل و انتقالات داشت و باعث ايجاد مشکلات زيادي در اين تيم شد. به نظر من مويس شايسته اين بود که زمان بيشتري روي نيمکت منچستر باشد.

مربي تيم ملي ايرلند در ادامه با حمايت از سر آلکس فرگوسن گفت: من فکر نمي‌کنم فرگوسن، مويس را به باشگاه تحميل کرد. فرگوسن فقط مويس را به باشگاه پيشنهاد داد و اين باشگاه است که تصميم مي‌گيرد. نبايد از فرگوسن انتقاد کرد. منچستريونايتد در هفته‌ سي و ششم ليگ برتر انگليس در خانه از تيم نوريچ پذيرايي خواهد کرد.
مرجع : ايسنا