به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۹۲۳۲

آنچلوتي: بايرن گربه سياه من نيست

گروه ورزشي: سرمربي رئال مادريد اعلام کرد بر خلاف رئال، او مقابل بايرن‌مونيخ نتايج بدي نگرفته است.
آنچلوتي: بايرن گربه سياه من نيست
کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بايرن‌مونيخ در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که: بايرن‌مونيخ گربه سياه او نيست و نتايج خوبي مقابل آنها به دست آورده‌ است.

وي اظهار داشت: کريستيانو ديروز هم مثل هميشه تمرين کرد و در اين روزهاي اخير عالي کار کرده است. امروز هم او را تست مي‌کنيم اما روشن است که اگر همه مطمئن باشند که او مي‌تواند بدون مشکل بازي کند، امشب به ميدان خوهد رفت. مطمئنيم که او بازي مي‌کند اما قبل از بازي تصميم مي‌گيريم. اگر ريسکي از بازگشت مصدوميت او وجود داشته باشد، از او استفاده نمي‌کنيم. بايد از بازي در زمين خودمان استفاده ببريم اما مسابقه تعيين‌کننده هفته آينده است.

آنچلوتي ادامه داد: بيل بسيار خوشحال است. او دو روز گذشته کمي مشکل داشت اما به نظر مي‌رسد کاملا آماده باشد. بيل هم مثل همه بازيکنان تيم اعتماد به نفس دارد. طبيعي است که پس از گلي که در فينال کوپا‌دل‌ري به بارسلونا زده، اعتماد به نفس بيشتري داشته باشد. اميدوارم با 11 بازيکن به ميدان برويم. شوخي نمي‌کنم. تيم مقابل بارسا بسيار منسجم بود و همه با هم کار کردند و امشب هم همين طور خواهد بود. نمي‌گويم که بايرن همان بارسا است اما فلسفه دو تيم يکي است. نياز داريم که سخت تلاش کنيم و در خط دفاعي منسجم باشيم. بايد بازي را تحت کنترل داشته باشيم تا توانايي‌هاي خودمان را نشان دهيم. نمي‌خواهيم براي مهار بازي رقيبان به ميدان برويم بلکه تلاش مي‌کنيم بازي خودمان را به نمايش بگذايم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: رونالدو مصدوميتي داشت که درمان‌هاي لازم بر روي او انجام شد، با پزشکان باشگاه مشورت کرد و دوران نقاهتش را سپري کرد. سه روز است که تمرين مي‌کند و در دو روز گذشته با ساير بازيکنان تمرين کرده است. رونالدو احساس خوبي دارد. امشب از او تست مي‌گيريم و اگر مشکلي نبود، بازي مي‌کند. اگر ريسک بازگشت مصدوميت وجود داشته باشد، بازي نخواهد کرد؛ به همين سادگي.

وي اضافه کرد: شکست کلمه بسيار زشتي است. نمي‌توانم بگويم که رسيدن به نيمه‌نهايي يک موفقيت است؛ هدف در اين رقابت‌ها رسيدن به فينال است. ما هنوز به فينال نرسيده‌ايم. بايد 180 دقيقه مقابل يک تيم قدرتمند بجنگيم. نيمه‌نهايي يک موفقيت نيست اما من فکر مي‌کنم که حضور در چهار نيمه‌نهايي متوالي بد نباشد. بازي و توانايي ما با گذشت زمان بهتر شد. فرصت کسب دهمين قهرماني در اروپا يک منبع انگيزه است. انگيزه داريم، براي اين کار آماده‌ايم و امشب هر کاري بتوانيم انجام مي‌دهيم.

آنچلوتي گفت: شايد بايرن‌مونيخ گربه سياه رئال مادريد باشد اما گربه سياه من نيست. با اين حال اين باعث نمي‌شود اعتماد به نفس من افزايش پيدا کند. چيزي که به من اعتماد به نفس مي‌دهد، بازيکنام هستند. فکر مي‌کنم امشب بتوانيم رئال خوبي را شاهد باشيم.

وي يادآور شد: بيل ابتدا مشکلاتي داشت اما پس از آن احساس راحتي بيشتري پيدا کرد و تمرين را شروع کرد و امروز فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشته است. او گل مي‌زند و فصل بعد بهتر خواهد شد. بيل خوش شانس است که در جام‌جهاني بازي نمي‌کند.

آنچلوتي تأکيد کرد: فکر مي‌کنم بازي‌هاي نيمه‌نهايي بسيار جالب و سخت هستند زيرا تيم‌ها شيوه‌هاي بازي متفاوتي دارند. چلسي و اتلتيکو توانايي‌هاي متفاوتي با رئال مادريد و بايرن‌مونيخ دارند اما فوتبال، فوتبال است بنابراين من فکر مي‌کنم هر دو مسابقه جالب خواهد بود. فکر نمي‌کنم ديدار چلسي و اتلتيکو جنگ باشد. ديشب نمايش فوق‌العاده‌اي را شاهد بوديم و امشب هم همين طور خواهد بود.

سرمربي سابق پاري‌سن‌ژرمن افزود:‌ بيرون گذاشتن يک بازيکن از ترکيب کار آساني نيست زيرا همه فوق‌العاده عالي کار مي‌کنند. ايسکو در بازي‌هاي اخير عالي کار کرد و مي‌تواند به بازيکن بسيار مهمي در دفاع و حمله تبديل شود اما بايد به اين هم فکر کنيم که حضور کريستيانو انتخاب‌هاي بيشتري روي نيمکت به ما مي‌دهد. بازيکنان مي‌دانند که آنچه مهم است اين است که تمام دقايق بازي براي ما تعيين کننده هستند. کاسميرو به سختي بازي کرد اما وقتي در نيمه دوم بازي مرحله يک‌چهارم نهايي مقابل دورتموند براي ما به ميدان آمد، بسيار مهم بود. کوئنترائو در ترکيب اصلي قرار مي‌گيرد.