به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۷
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۹۴۳۳
يك فعال سياسي اصولگرا:

احمدی‌نژاد بيايد هم ردصلاحیت خواهد شد

گروه سياسي: احمد کریمی‌اصفهانی با اشاره به اظهارات اخیر اطرافیان احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه اصولگرایان نقشی در پیروزی وی در انتخابات سال ۸۴ نداشتند، گفت: اگر به حساب بدهکاران دیروز زودتر رسیده بودیم، امروز این افراد طلبکار نمی‌شدند. طبیعی است که این افراد هم‌اکنون دوباره آرام آرام وارد عرصه سیاسی کشور می‌شوند.
احمدی‌نژاد بيايد هم ردصلاحیت خواهد شد
به گزارش نامه‌نیوز، اين فعال سياسي اصولگرا، با بیان اینکه مقصر اصلی این مسئله دستگاه قضاست که به گونه‌ای به حساب این افراد رسیدگی نکرد که مردم از ماهیت واقعی آن‌ها مطلع شوند، گفت: از سوی دیگر وقتی این افراد قانون را اجرا نمی‌کردند، مجلس نیز دچار خطا شد که با جدیت این مسئله را به اطلاع مردم نرساند. به عبارت دیگر این دو قوه در این ۸ سال به خوبی نتوانستند به حساب این افراد رسیدگی کنند، برای همین است که این افراد امروز فرافکنی می‌کنند.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه بالطبع احمدی‌نژاد روزی که وارد انتخابات شد، این مطلب را عنوان می‌کرد که رای اصول‌گرایان نقشی در پیروزی وی نداشته است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد پس از سوار شدن بر موج آرای مردم و اصول‌گرایان چنین اظهاراتی را مطرح کرد و امروز که متوجه شده است میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان واقعی محلی از اعراب ندارد با شگردهای جدیدی وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه جریان احمدی‌نژاد تلاش می‌کند که طیف خاکستری جامعه را به سمت خود جلب کند، گفت: به هر حال مردم به قدر کافی از عملکرد آنها مطلع هستند. شورای نگهبان نیز باید به گونه‌ای عمل کند که این عده دیگر نتوانند مردم را فریب دهند. کریمی‌اصفهانی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد اقتصاد و سیاست خارجی را با تندروی‌های خود از جایگاه اصلی‌اش خارج کرد، گفت: احمدی‌نژاد این روزها به دیدار خانواده شهدا می‌رود و حتی در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کند. امّا تنها چیزی که او طی این سال‌ها نتوانسته آن را پنهان کند، مشایی است. وی افزود: به نظر من حتی اگر احمدی‌نژاد در انتخابات حاضر شود، صلاحیت وی توسط شورای نگهبان تایید نخواهد شد و حتی در صورت تایید صلاحیت وی نیز اقبالی برایش وجود ندارد.

این فعالی سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سؤال ایلنا که آیا شما جبهه پایداری را در ادامه رویکرد احمدی‌نژاد می‌بینید، گفت: این جبهه علیرغم نامش طی این مدت چندان پایدار نبوده است. در انتخابات اخیر آنها معتقد بودند مانند آقای لنکرانی در آسمان‌ها و زمین وجود ندارد اما به محض عدم تایید لنکرانی به جای او شخصی که با سیاست‌های اعلامی این جبهه کاملاً تفاوت داشت، از سوی جبهه معرفی شد. کریمی‌اصفهانی خاطرنشان کرد: اگرچه احمدی‌نژاد در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس آینده است و به نظر من جبهه پایداری جایی در مجموعه اصولگرایی ندارد.

سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۴:۴۸
ایتها رو یکی 5 سال پیش میگفت... (221228)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۸
احمدی نژاد اول به شما و امثال شم باج نداد بعد به اصلاح طلب ها
برای ما احمدی نژادی ها اصلاح طلبا به شما شرف دارند
مجلس هشت سال در حال انتقام از رای مردم به احمدی نژاد بود (221289)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۰۳
احمد کریمی اصفهانی کیست؟چکاره هست که برای شورای نگهبان تعیین تکلیف میکنن؟اگه لازم باشه مردم رأی نمیدن پس نیاز نیست که احمد کریمی اصفهانی اظهار نظر کنه و عقده های خودشو بیرون بریزه.احمدی نژاد مرد بود و نامردها رو معرفی کرد پس طبیعیه خیلی ها ناراحت باشن.در ضمن اصولگراها نباید احمدی نژاد رو تخریب میکردن چون این امر باعث کنار رفتن خودشون شد .چون فکر میکردن با تخریب احمدی نژاد یکی از خودشون روی کار میاد ولی نمیدونستن که دارن خودشونو تخریب میکنن و به رقیب جان دوباره میدن. (221294)
بهرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۱۵
احمدي نژاد سلام بر تو کوروش زمانه (221299)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۲۰
برعکس این اصولگرایان بودند که از پیروزی احمدی نژاد سواری گرفتند وخود را شریک قلمداد کردند وگرنه در کدام انتخابات نامزد اصولگرایان برنده شده است !!!! سال 76 ناطق نوری نامزد اوصگرایان بود وسال 84 لاریجانی وقالیباف بودند اما رای نیاوردند احمدی نژاد یک تنه رای آورد برای همین خیلی ها نخواستند حقیقت را بپذیرند (221302)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۹:۰۵
آفرین دوست عزیز اتفاقا همیشه مردم برای فرار از اینا به کاندیدای رقیبشون رای دادن!البته سال 84 هم رای دادن که هاشمی رای نیاره!اما تو این چند سال فهمیدن چه اشتباهی کردن!! (221320)
شهروند دهلرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۹:۴۵
چه مملکت عجیبی داریم! تا چند سال پیش هر کس از این حرفها میزد بی بصیرت و ضدانقلاب بود اما امروز... (221338)
افشین نیکتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۴۲
دل ما رو با تهدید اومدن دوباره احمدی نژاد نلرزونید. (221367)
رضا ايلامي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۳:۳۴
تنها ايران است كه در آن فردي وياگروهي پس از نابودي وغارت مملكت دوباره ادعاي انتخابات ميكنند. (221410)