به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۹۵۲۵۷

ساعت کاری ادارات و مدارس در سال جدید

ساعت کاری ادارات و مدارس در سال جدید
گروه جامعه:با پایان تعطیلات سیزده روزه عید نوروز، فردا اولین روز کاری بسیاری از ادارات، شرکت‌ها و مدارس خواهد بود. با توجه به تصمیم جدید مبنی بر عدم تغییر ساعت رسمی کشور از سال جاری، ساعات کاری ادارات دستخوش تغییراتی شده است.
 
در شروع سال جاری علی بهادری جهرمی‌ سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در توییتر از تغییر ساعت کاری ادارات و مدارس خبر داد و نوشت: «‏با تصویب هیئت دولت، از سال آینده آغاز به‌ کار مدارس متوسطه ساعت ۷:۳۰ و ابتدایی ساعت ۸ خواهد بود. ساعت کاری ادارات ساعت ۷صبح، بانک‌ها در سراسر کشور ساعت  ۷:۳۰ و ادارات ستادی در شهر تهران هم به‌صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.».

با توجه به پایان تعطیلات سیزده روزه‌ی عید، فردا اولین روز کاری بسیاری از ادارات و مدارس خواهد بود. البته برخی ادارات از روز پنجم فروردین فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.اما ساعت کاری ادارات و مدارس در سال ۱۴۰۲ باعث انتقادات بسیاری شده است، به خصوص در مورد خانواده‌هایی که هم کارمند هستند و هم فرزند مدرسه‌ای دارند.
بخشی از انتقادات متوجه این نکته است که چرا ساعت شروع کار ادارات زودتر از مدارس است و والدین کارمند چگونه باید فرزندان خود را ساعت ۷.۳۰ به مدرسه برسانند در حالی که ساعت کاری خودشان ۷ صبح آغاز می‌شود؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها