به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۹۷۴۳

گيگز: شب قبل از بازي خوابم نبرد

گروه ورزشي: رايان گيگز مي‌گويد شب قبل از ديدار با نوريچ به دليل حساسيت بالاي بازي خوابش نبرده است.
گيگز: شب قبل از بازي خوابم نبرد
منچستريونايتد شب گذشته (شنبه) در هفته‌ سي و ششم ليگ برتر موفق شد با چها‌ر گل نوريچ را شکست دهد تا اولين تجربه مر‌بيگري رايان گيگز با موفقيت همراه شود. رايان گيگز، سرمربي موقت منچستريونايتد پس از پيروزي تيمش برابر نوريچ، گفت: پيروزي چهار بر صفر براي ما پيروزي بزرگ و رويايي محسوب مي‌شود. اگر در همه ديدارهايمان مثل بازي با نوريچ باشيم، خيلي خوب خواهد بود. در نيمه نخست مسابقه کمي از لحاظ سرعتي پايين‌تر از حد معمول بوديم. به بازيکنانم در بين دو نيمه گفتم که سرعتتان را بيشتر کنيد. خو‌شبختا‌نه توانستيم در نيمه دوم نبض بازي را بر عهده بگيريم و پيروزي ارزشمندي را کسب کنيم.

گيگز گفت: شب گذشته به دليل مشغله زياد ذهني خوابم نبرد. مدام در فکر اين بودم که کدام بازيکنان را از ابتدا در ترکيب قرار دهم و کدام بازيکنان روي نيمکت قرار گيرند. قرار ندادن خوآن ماتا در ترکيب اصلي کار سختي بود. هيچ وقت در گذشته در چنين موقعيتي قرار نگرفته بودم. من مربي موقت منچستر هستم و علاوه بر آن يکي از هم تيمي‌هاي بازيکنان محسوب مي‌شوم، به همين خاطر نمي‌توانم آنها را تنها بگذارم. ديديد که وقتي ماتا به ميدان آمد چقدر عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت و توانست دو گل را به ثمر برساند.

سرمربي موقت منچستريونايتد در ادامه گفت: امسال براي همه ما سال بسيار بدي در منچستر بود. از همان ابتداي فصل نتوانستيم تيمي باشيم که هوادارانمان از ما انتظار دارند. امسال هيچ کدام از بازيکنانمان در حد و اندازه خودشان نبودند. هر وقت براي باشگاهي مثل منچستر بازي مي‌کنيد بايد در بهترين فرم خود باشيد. در غير اين صورت شکست مي‌خوريد.

سرمربي ولزي درباره شايعات آمدن لويس فان خال به منچستريونايتد، گفت: باشگاه فقط به من گفته که براي چهار بازي هدايت تيم را در اختيار خواهي داشت و پس از آن، اين پست به شخص ديگري واگذار خواهد شد. تمام تلاشم اين است که در اين چهار ديدار تيمم بهترين عملکرد را داشته باشد. کاري به انتخاب مربي منچستر ندارم و نمي‌دانم چه کسي قرار است به عنوان سرمربي انتخاب شود.

وين روني، ستاره منچستريونايتد در بازي شب گذشته موفق شد دو گل به ثمر برساند. او پس از مسابقه با حمايت از رايان گيگز، گفت: گيگز به خوبي توانسته است بازيکنان را مديريت کند. به نظر من او تمام فاکتورهاي لازم براي اين که فصل آينده سرمربي تيم باشد را دارد، اما بايد منتظر باشيم و ببينيم که باشگاه چه تصميمي مي‌گيرد. منچستريونايتد هفته‌ آينده در ليگ برتر انگليس برابر ساندرلند قرار خواهد گرفت.