به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۷۰
نيمه نهايي ليگ قهرمانان؛ رونالدو ركورد شكست

رئال‌مادريد با تحقير بايرن فيناليست شد؛ 4-0

گروه ورزشي: کهکشاني‌هاي مادريد با تحميل شکستي سنگين به مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا راهي بازي فينال اين رقابت‌ها شدند.
رئال‌مادريد با تحقير بايرن فيناليست شد؛ 4-0
در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا  و در مقابل تماشاگرانش برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه تحقيرآميز 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به اولين تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

همچنين رونالدو با دو گلي که در اين بازي به ثمر رساند، شمار گل‌هاي خود در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را به عدد 16 رساند و با شکست رکورد 14 گله ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، به اولين بازيکني تبديل شد که در يک فصل چنين رکوردي را بر جاي مي‌گذارد.

به اين ترتيب رئال مادريد براي اولين بار از سال 2002 که نهمين و آخرين قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، دوباره در اين تورنمنت فيناليست و به کسب «دسيما»، دهمين قهرماني‌ خود در مهمترين تورنمنت باشگاهي دنياي فوتبال بسيار نزديک شد. حريف شاگردان کارلو آنچلوتي، امشب در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن مشخص مي‌شود، جايي که چلسي انگليس ميزبان اتلتيکومادريد اسپانيا است. اين بازي از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار مي‌شود.

پوریا002
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۰۲:۵۰
ایشالا اتلتیکو قهرمانه (222979)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۰۵:۵۹
فقط چلسی! (222989)
طرفدار چلسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۰۷:۲۱
فقط آقای خاص می تونه جلو رئال و رونالدو بگیره... (222993)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۰۷:۴۱
دلم خیلی خیلی خنک شد! (222995)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۰۷:۵۸
بازی بسیار زیبایی بود خصوصا" از رئالی ها که خیلی باهوش بازی کردند.عامل اصلی باخت بایرن عصبی بودن آنها بود,عصبی بودن در حرکات روبن حتی در آدامس جویدن ,ریبری میخواست از رونالدو انتقام بگیره,پرس رئال و اشتباهات فاحش دفاع بایرن کار را برای رئال آسان کرد تا با سه فوروارد سریع خود و بازی سازی عالی لوکا موریچ و آلونسو بایرن را له کنند ,از بازی زیبای دفاع رئال خصوصا" PEPE به سادگی نباید گذشت.اگر بازیکنان را مقایسه کنیم رئالی ها یک سر و گردن از بایرن پیش بودند. (222998)
هالا مادرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۱:۳۶
قاتل اول بایرن جیمز میلنر بازیکن منچستر سیتی بود که راه شکست بایرن رو نشان داد فقط حیف که تو جام جهانی نیمکت نشینه (223052)
گابریل زاپاتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۰:۰۰
آتلتیکو مادرید کهکشانی ها را وارد سیاه چاله می کنند (223028)
ایگر کاسیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۰۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه (223083)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۱
بابا عالی بود.
ترکوند بایرنو (223066)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۳:۰۲
فقط رئال. (223078)
رئالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۲۲:۲۹
حال کردم حال بایرن گرفته شد! دوران فوتبال آلمانها مثل بارسلونا به سر رسیده. ها ها (223227)