به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۶۴۱

چلسی 2-2 فارست: آبی‌ها به میانه جدول راضی‌اند

چلسی 2-2 فارست: آبی‌ها به میانه جدول راضی‌اند
گروه ورزشی: چلسی امشب در استمفوردبریج میزبان ناتینگهام فارست از تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر بود و امید داشت بتواند با کسب پیروزی دومین برد پیاپی خود را به دست آورده و اندکی به عبور از بحران امیدوار شود. اما با وجود دو گلی که رحیم استرلینگ برای آبی‌ها به ثمر رساند در طرف مقابل تاییو آوونی هم دو گله شد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.
در حالی که 13 دقیقه از شروع بازی در استمفوردبریج می‌گذشت یک اشتباه از ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی، باعث شد فارست به گل برسد. مانگالا توپ را از کواچیچ ربود و لودی در سمت چپ صاحب توپ شد. ارسال او به درون محوطه چلسی با اشتباه عجیب و خروج بد ادوارد مندی مواجه شد تا آوونی‌ به راحتی دروازه خالی آبی‌ها را باز کند و فارست در خانه چلسی پیش بیفتد.
1874944
1874945
1874946
چند دقیقه بعد چلسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت. چالوبا به درون محوطه جریمه فارست پیشروی کرده و پاس به عقب او در حالی به هال رسید که کسی او را یارگیری نکرده بود. اما شوت هال از فاصله پانزده متری با شیرجه‌ای که اوریه به سمت توپ رفت دفع شد تا دروازه فارست نجات پیدا کند.  
ادامه چلسی به حملات خود برای پاسخ به گل فارست ادامه می‌داد. هال در دقیقه 33 سانتر زیبایی به درون محوطه ارسال کرد و ژوائو فلیکس با ضربه سر توپ را به سمت تیر دورتر فرستاد اما ناواس، گلر فارست، موفق شد توپ را مهار کند.
ضربه سر فلیکس بهترین موقعیت چلسی بود که از دست رفت. نیمه اول در نهایت با برتری یک گله ناتینگهام فارست به پایان رسید.
1874947
در حالی که در نیمه دوم اولین فرصت را فارست روی دروازه چلسی خلق کرد اما این رحیم استرلینگ بود که در دقیقه 51 کار را به تساوی کشاند. چلسی با حرکتی سریع توپ را در سمت راست با چالوبا رساند. پاس او که برخوردی با ییتز داشت به استرلینگ رسید تا او با ضربه‌ای دقیق توپ را در گوشه دروازه ناواس بکارد و بازی را به تساوی بکشاند.
1874948
1874949
چند دقیقه بعد هال با عبور از مدافعان حریف توپ را به گالاگر رساند اما شوت او از فاصله بیست و پنج متری را کیلور ناواس در میانه دروازه به راحتی مهار کرد. فلیکس هم یک موقعیت دیگر گلزنی به دست آورد اما او قدر پاس استرلینگ را ندانست و ضربه‌اش که دقت لازم را نداشت از بالای دروازه بیرون رفت.
استرلینگ در دقیقه 58 دومین گل چلسی را زد تا کامبک این تیم تکمیل شود. لوفتوس چیک در نیمه زمین با تکلی عالی توپ را تصاحب کرد و بعد از پیشروی استرلینگ را صاحب توپ کرد. او با حرکت به سمت میانه شوتی به سمت دروازه زد که ناواس با شیرجه زدن هم نتوانست برابر آن مقاومت کند و توپ در گوشه بالای دروازه قرار گرفت.
1874950
1874951
در حالی که چلسی همچنان به حمله ادامه می‌داد فارست در دقیقه 62 کار را به تساوی کشاند. نیاکاته اوت دستی را بلند پرتاب کرد و مانگالا توپ را به محوطه جریمه چلسی فرستاد. ضربه سر اوونی به سمت تیر دوم از مندی عبور کرد تا او هم مثل استرلینگ در این بازی دو گله شود.  
1874952
1874953
در ادامه چلسی صاحب یک ضربه آزاد شد. دانیلو در نزدیکی محوطه جریمه با ضربه‌ای به پشت پای حکیم زیاش او را سرنگون کرد. زیاش که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود پشت توپ ایستاد اما ضربه او دقیقا همان جایی رفت که کیلور ناواس انتظارش را می‌کشید.
در دقیقه 81 چلسی در ادامه حملاتش موقعیت خوب دیگری به دست آورد. پاس تیاگو سیلوا را رحیم استرلینگ با یک ضربه سر شیرجه‌ای به سمت دروازه فارست فرستاد اما توپ از بالای دروازه بیرون رفت.
بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا چلسی که هفته گذشته با پیروزی مقابل بورنموث بعد از چند شکست متوالی کمی امیدوار شده بود این هفته نتواند دومین پیروزی را به دست بیاورد. شاگردان لمپارد در حال حاضر با 35 بازی و 43 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند. ناتینگهام فارست هم با 36 بازی 34 امتیازی است و در رتبه شانزدهم جا خوش کرده است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها