به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۱۴۸

میرسلیم عقب‌نشینی نمی‌کند

میرسلیم عقب‌نشینی نمی‌کند
گروه سیاسی: مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس گفت: طرفداران واردات خودروی دست دوم دلال‌ها و مافیایی هستند که یک درصد سود خود را صرف تخریب وآبروریزی می کنند اما من عقب نشینی نکرده و از صحنه خارج نخواهم شد.
به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی میرسلیم در این رابطه را در ادامه می خوانید:با این روش، هم از ابتکارات خودروسازان خارجی مطلع می شویم و هم خودروسازان داخلی ناچار به نوآوری می‌شوند.مباحث مطرح شده اخیر بی اساس است؛ همه خودروها در هدف اصلی که حمل و نقل است مشترک هستند اما خودروهایی مانند ۲۰۶ و پراید که کوچک و سبک هستند برای تردد درون شهری بهتر هستند.
از این خودروها برای تردد برون شهری نیز می توان استفاده کرد اما از نظر ایمنی جوابگو نیستند که یکی از گرفتاری‌های ما در تصادفات، همین استفاده نابجاست.
در بحث قیمت نیز آنچه مطرح می شود درست نیست و خودروی لندکروز و پژو ۲۰۶، قیمت یکسان ندارند و در حالی که شرکت سازنده، پژو ‌۲۰۶ را با قیمت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان تحویل می‌دهد، لندکروز نزدیک به هفت میلیارد تومان ارزش گذاری می شود.
قیمت تمام شده پراید و پژو ۲۰۶ با نمونه‌های خارجی آنها در کشورهای کره جنوبی و فرانسه هیچ تفاوتی ندارد.
در کشورهای خارجی خودرو پس از پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد، اسقاط می شود و نگهداری آنها هزینه زیادی دارد که توجیه اقتصادی ندارد و واردات چنین خودروهایی مایه افتخار نخواهد بود.
طرفداران واردات خودروی دست دوم دلال‌ها و مافیایی هستند که یک درصد سود خود را صرف تخریب وآبروریزی می کنند اما من عقب نشینی نکرده و از صحنه خارج نخواهم شد.
برچسب ها: مصطفی میرسلیم

کارگر پراید سوار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۹
آقای میر سلیم ! 7 میلیارد تومان در کشور ما شما به مردم بدبخت میفروشید در حالیکه قیمت آن در خارج از ایران(لندکروز 4.0 L GXR مدل 2022 در امارات) 3,789,342,000 تومان میشود تازه با دلاری که شما باعث چند برابر شدن آن شده اید ، شما اصلا مردم را چی فرض کردید که اینقدر افاضات میفرمایید!!!!!؟؟؟؟؟ (430749)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۱
بابا بگو کجا منافعت به هم خورده؟! (430750)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۴۴
خوبه خودش هم می دونه آبروش بیشتر از 1درصد سود نمی ارزه. (430761)
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۴
تو یی که نظر مردم برات اهمیت نداره کیلویی چندی (430766)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها