به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۹۷۶۶

ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن وزارت کشور!

ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن وزارت کشور!
گروه هنری: بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) خبر داد که «با اعلام ممنوعیت برگزاری کنسرت در سالن وزارت کشور تا زمان نامشخص، کنسرت مشترک «حمید هیراد» و «راغب» که قرار بود شامگاه ۲۴ خرداد در سالن وزارت کشور برگزار شود و کلیه بلیت‌های آن هم به فروش رسیده بود، به دستور مدیران سالن لغو شد! این در حالی است که مدیران سالن وزارت کشور روز گذشته با نصب تابلویی در مقابل سالن، علت لغو کنسرت رضا بهرام را نقص فنی عنوان کرده بودند. به نظر می‌رسد دلایل دیگری از جمله موضوع #حجاب و انتشار برخی ویدیوها باعث لغو همیشگی کنسرت‌ها در بزرگترین سالن کنسرت کشور شده است. مدیران سالن وزارت کشور در تماس‌های متعدد من، حاضر به گفتگو در این باره نشدند. این در شرایطی ست که دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز از دیروز در یک سکوت تمام عیار به سر می‌برد و هیچ واکنشی به اتفاقات و اخبار منتشر شده، نداشته است.»
گفتنی اینکه در کنسرت هفته پیش سالار عقیلی در این سالن، بسیاری از بانوان بدون حجاب در سالن حاضر شدند که بسیاری از کاربران به طعنه در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: حالا بروید وزارت کشور را هم پلمب کنید!
برچسب ها: موسیقی

۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۳:۴۵
۱۵ سال پیش در اردیبهشت سال ۸۷ برای نخستین بار در این سالن به کنسرت حمید عسگری رفتم. و الان بعد از گذشت ۱۵ سال که خیلی قابل توجه هست، کشور ما در این زمینه ها عقبگرد داشته که با برگزاری کنسرت خوانندگان مجاز و دارای مجوز در یک سالن کنطزت رسمی جلوگیری می شود. واقعا که تاسف باره (432186)
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۳:۴۵
تاسف باره (432187)
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۳:۴۶
بازار برگزاری کنسرت ها در تهران و سایر شهرهای کشوز طی هفته های اخیر به شدت داغ هست و این باعث خوشحالی هست. حداقل از این طریق مردم کمی شادی کنند و در کنار اون فرهنگ کنسرت رفتن و حمايت از موسیقی بیشتر بشه (432188)
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۳:۴۶
در مورد زمان برگزاری کنسرت های محسن یگانه هم اطلاع رسانی کنید (432189)
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۷
اینها از تتلو عبرت نمیگیرند (432389)
dayani
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۸:۱۹
اینهم یک نوع پلمپ است، منبع درآمدی حذف شده است، چه تفاتوتی با پلمپ دارد؟ (432317)
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۴:۲۹
روحانی یادت بخیر
که تو پارک ها هم کنسرت برگزار
میشد
حالا تو پارکا پخش موسیقی هم ممنوعه
چی برسه به کنسرت (432412)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها