به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۰۱۷

دولت روحانی زخم بستر گرفته بود

دولت روحانی زخم بستر گرفته بود
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در مطلبی آتش‌ توپخانه‌اش را به سمت دولت حسن روحانی گرفت و نوشت که دولت او را بدترین دوره انقلاب نامید!
به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید:دولت روحانی در سایه دیپلماسی التماسی در آن سال‌های رنج ‌و ‌اندوه، بی‌اعتنا به ارشادهای حکیمانه رهبری، همه «امکانات» و ظرفیت‌های کشور را بر سر میز مذاکره به مسلخ برد و ساده‌لوحانه فریب لبخندهای پرمکر و ریای اروپاییان را خورد- بدون گرفتن تضمین، ملزم به اجرای تعهدات گسترده‌ یکطرفه گردید- کشور را دچار هزینه‌های گزاف و خسارت‌های وحشتناک نمود- هسته‌ای را تعطیل کرد و در همان حال بدترین و شدیدترین تحریم‌ها را نیز متحمل شد و سرانجام نکوهیده و بدون هیچ دستاوردی به کشور بازگشت!
اینچنین دولت لیبرال زخم بستر گرفته و پرمدعا که تنها موفقیتش پراکندن «نومیدی» از راه «بی‌تدبیری» در میان ملت بود، بدترین دوره انقلاب را رقم زد.
دولتی که هشت سال فرصت طلایی را به باد داد، تورم بی‌سابقه ایجاد کرد، صنعت، تولید و کشاورزی را به توقف کشاند، عزت و مجد ملت را مخدوش نمود و امروز طلبکارانه در پی آن است که ما را در داشتن سرمایه عظیم و امکانات خود در وادی شبهه و تردید بیندازد.
برچسب ها: دولت روحاني

۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۲:۲۰
جناب کیهان وشریتمداری بی عقل روحانی کاشت که الان وقت درو هه که اون هم بلد نیستن ا (432340)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۲:۳۸
خاک بر سر خودش و دولتش
مرد بنفش (432344)
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۴:۵۶
نفت در برابر غذا
نفت در برابر آب

دیپلماسی اقتدارگرایانه انقلابی
از این دولت بوی مرگ میاد تا امید (432417)
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۳:۴۷
اقای شریعتمداری....معلومه شما تو باغ نیستین....الان دولت رییسی داره التماس میکند .به ریپ ریپ افتاده.کفگیرش به ته دیگ خورده.....دنبال مذاکره هست....چرا اینقدر داری باشعور ملت بازی میکنی....لعنت بر ادم های فاسق (432352)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۵:۳۹
بخاطر همین که الان مستقیما مداکرات التماسی در چند جای دنیا نمی کنند ، عمان و امریکا و امارات و عراق و و و و !!!؟ (432363)
شیخان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۲۵
قربون دهنش چه بجا و خوب گفت (432377)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۰۲:۵۱
زور نامه ی کیهان در این ۳۰ سال علاوه بر اینکه آب به آسیاب دشمن ریخته بلکه با جهت گیریها کلی سرمایه وشرق وعزت این ملت را به جیب امپریالیسم کمونیسم وصهیونیسم ریخته است !!! (432384)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها