به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۱۴۰۵۳

آخرین خبرها از سریال جدید رضا عطاران

آخرین خبرها از سریال جدید رضا عطاران
گروه فرهنگی:کیارش اسدی‌زاده کارگردان سریال دفتر یادداشت گفت: این سریال داستانی جنایی فانتزی را دنبال می‌کند و آقای عطاران و معجونی نقش دو قهرمان قصه را بازی می‌کنند. آقای عطاران در این سریال حضوری متفاوت به‌لحاظ گریم و کاراکتر دارد. نقش ایشان بسیار جدی و در عین حال بسیار کمدی است.  

به گزارش ایسنا، اسدی زاده درباره‌ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در قبال تقسیم کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما در حوزه صوت و تصویر فراگیر گفت: با شنیدن این خبر و انتشار آن کم و بیش نگرانی‌هایی را می‌دیدم که برای من عجیب بود. به‌ هر حال من از ابتدا در جریان اصلی ماجرا بودم؛ همه می‌دانیم که حداقل سه سالی ساترا مسئول نظارت بر حوزه نمایش خانگی بوده است. این خبر برای من اتفاقی نو نبود و از آنجا که تجربه خوبی در مسیر داشته‌ام، نگرانی در این‌باره نداشتم.

اسدی‌زاده گفت: تاکید روی قانونی شدن نظارت ساترا در حوزه نمایش خانگی بعد از انتشار مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تکلیف را روشن‌تر می‌کند. کما اینکه مسیر از قبل هم مشخص بوده است. صادقانه می‌گویم حالا که چنین خبری منتشر شده است فکر نمی‌کنم رویکرد ساترا تغییری کند. رویکرد ساترا همان است که در دو سه سال گذشته هم بوده است. همین که ساترا فرصت گفت‌وگو را با نیت ایجاد راه‌حل ایجاد می‌کند کافی است.  
وی درباره تفاوت‌های موجود بین سریال‌سازی در تلویزیون و نمایش خانگی و نحوه نظارت روی آنها تأکید کرد: ساترا بهتر از همه به این موضوع واقف است شکل سریال‌هایی که در پلتفرم‌ها ساخته می‌شود نمی‌تواند مانند تلویزیون باشد. ساترا در مدت زمان تصدی‌گری این حوزه همواره به این موضوع قائل بوده است.  

کارگردان سریال «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی درباره‌ی جزئیات این سریال نیز بیان کرد: درحال ساخت سریال «دفتر یادداشت» هستیم و هنوز مراحل تولید آن تمام نشده است. رضا عطاران برای نخستین‌بار در یک اثر نمایش خانگی ویژه یک پلتفرم حضور دارد. پیش از این ایشان در سریال «قلب یخی» ایفای نقش کرده بودند که آن زمان سریال به شکل دی. وی. دی منتشر می‌شد اما از زمان آغاز فعالیت پلتفرم‌ها برای اولین بار است که او در سریالی درحوزه نمایش خانگی حضور دارد.  

وی افزود: «دفتر یادداشت» سریالی جنایی فانتزی است و آقای عطاران و معجونی نقش دو قهرمان قصه را بازی می‌کنند. آقای عطاران در این سریال حضوری متفاوت به‌لحاظ گریم و کاراکتر دارند. نقش ایشان بسیار جدی و در عین حال بسیار کمدی است.  

کارگردان سریال «دفتر یادداشت» درباره دریافت مجوز تولید از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: طبیعتا به دلیل نو بودن قصه، برای بحث صدور مجوز تولید و انتشار با ساترا وارد گفت‌وگو شده‌ایم. چندین مرحله گفت و گو برای فیلمنامه داشته‌ایم؛ در این مراحل نیز تجربه‌ خوبی که در سریال «هفت» داشتم تکرار شد. باز هم تعاملی خوب و ساده‌تر از آنچه انتظار داشتم شکل گرفت و به سلیقه‌ای مشترک رسیدیم تا درنهایت برای مخاطب اثری سلامت منتشر شود.

اسدی‌زاده عنوان کرد: ساترا در زمینه بررسی مراحل صدور مجوز تولید این سریال همراهی کامل با ما داشته است؛ تاکنون تست‌های گریم را به انجام رسانده‌ایم و یک‌سری ویدیوهای تبلیغاتی نیز تولید کرده‌ایم. چند روزی است که کار کلید خورده است.  

در روزهای گذشته تیزری از سریال «دفتر یادداشت» در حالی در فضای مجازی منتشر شد که مراحل تولید این سریال تازه آغاز شده است و این سریال در حال گذراندن مراحل دریافت مجوز تولید و انتشار مطابق با قوانین محتوایی کشور و انجام اصلاحات لازم برای دریافت مجوز است.
برچسب ها: رضا عطاران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها