به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۴۷۷۶

بازار فارکس، معجزه رسیدن به درآمد دلاری در ایران

گروه کسب و کار: بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که درآن ارز های رایج کشورهای مختلف، شاخص های مختلف، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال و… معامله می شود.
بازار فارکس، معجزه رسیدن به درآمد دلاری در ایران
بازار فارکس بیشترین حجم نقدینگی در جهان را دارد. اگر شما به دنبال کسب درامد دلاری در ایران هستید که به صورت پاره وقت و تمام وقت میخواهید مشغول آن باشید فارکس بهترین گزینه برای شما است.
قبل از اینکه بخواهید وارد بازار فارکس شوید بهتر است که چند نکته را بدانید که در ادامه به آنها می پردازیم.

بروکر چیست و چه کارایی دارد؟
اولین مرحله برای ورود به بازار فارکس انتخاب یک بروکر مناسب است. بروکر ها این امکان را برای مخاطبان و مردم فراهم می کنند که معاملات خود را از طریق آنها انجام دهند. انتخاب بروکر مناسب یکی از کارهای مهم برای ورود به فارکس است. در ادامه برخی از بهترین بروکر های معتبر را معرفی میکنیم.

بروکر آلپاری
بروکر آلپاری به عنوان یکی از نخستین بروکرهای پیشگام در حوزه ارائه خدمات جدید برای بازار فارکس شناخته میشود. این موسسه توانسته است شرایط کاملا مناسبی فراهم آورد تا به کمک آن مشتریان بتوانند هر آنچه که یک معامله گر به آنها نیاز دارد را در اختیار داشته و در نتیجه تجربه فوق العاده ای از  ترید و معاملات خود داشته باشند. 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بروکر توانسته طی سالهای فعالیت خود نزدیک به دو میلیون مشتری داشته باشد. این تعداد بالای مشتریان نشان دهنده اعتماد افراد به این بروکر و در نتیجه کارآمد بودن آن است.  بروکر Alpari  با توجه به اینکه به کاربران فارسی زبان خدمات کاملی ارائه می دهد و محبوب ترین بروکر در بین تریدر های ایرانی است.

بروکر آمارکتس
بروکر آ مارکتس در سال 2007 تاسیس شد و نزدیک به 15 سال است که مشغول به فعالیت در بازار فارکس است. با توجه نام برند(AMarkets) در بین کاربران به نام های مختلفی تلفظ می شود و شما ممکن است که گاها با اسم های ای مارکت، آ مارکت و ای مارکتس نیز اسم ین بروکر را بشنوید.
بروکر آمارکتس در کشورهای مختلفی از جمله انگلیس، روسیه،تایلند، آفریقای جنوبی، ترکیه اوکراین و …  نمایندگی رسمی دارد. یکی از ویژگی های مهم این بروکر خدمات دهی بدون محدودیت به ایرانیان است که همین موضوع در کنار پشتیبانی قوی این بروکر باعث شده تا در بین معامله گران ایرانی طرفداران زیادی به دست بیاورد.

بروکر لایت فایننس
بروکر لایت فایننس از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با سابقه ۱۸ ساله خود به همه ثابت کرده است که یکی از کارگزاری‌های مناسب برای ورود به بازار مالی فارکس است. کار با پنل کاربری این بروکر بسیار برای افراد راحت است و از ۲۱ زبان دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر سایت این بروکر فیلتر است و برای اتصال به فیلترشکن احتیاج دارد اما خدمات آن هنوز برای کشور ایران ارائه می‌شود و دارای پشتیبانی آنلاین به زبان فارسی برای رفع مشکلات شما است. نام این شرکت به تازگی از لایت فارکس LiteForex به لایت فایننس Lite Finance  تغییر پیدا کرده است.
 
سیگنال فارکس چیست؟



اگر که شما قصد ورود به بازار فارکس را دارید دو راه وجود دارد. راه اول اینکه خودتان شروع کنید به آموزش دیدن و تریدر بازار فارکس شوید. راه دوم اینکه از متخصصان این حوضه سیگنال فارکس دریافت کنید.
برای راه اول نیاز است که مدت زیادی آموزش ببینید و تمرین کنید تا در این دریای بزرگ غرق نشوید. خیلی از افراد بدون دیدن آموزش وارد بازار فارکس می شوند و ضررهای سنگینی هم می کنند. پس اگر این راه را برای وارد شدن به بازار فارکس انتخاب کردید  حتما حسابی آموزش ببینید و تمرین کنید.

سیگنال فارکس، اما به شما کمک می کند که در سریعترین زمان ممکن از بازار فارکس به درآمد برسید. خوشبختانه متخصصین زیادی در ایران وجود دارد که در بازار فارکس فعالیت می کنند و این تجربه و مهارت را به صورت رایگان در اختیار بقیه افراد قرار می دهند.
مجموعه رایکا فارکس یکی از این مجموعه هاست که تعدادی از افراد حرفه ای و متخصص بازار فارکس را گرد هم آورده است و به صورت رایگان در کانال تلگرام خود سیگنال فارکس را ارائه می دهند. شما نیز میتوانید با عضویت در کانال تلگرام این مجموعه از مزایای کانال رایکا فارکس استفاده کنید.

حداقل سرمایه برای شروع فعالیت در فارکس چقدر است؟
برای شروع فعالیت در بازار فارکس هیچ محدودیتی ندارید و میتوانید با سرمایه 1 دلاری نیز شروع کنید. فقط کافی است که در بروکر آلپاری یک حساب نانو ایجاد کنید و فعالیت خود را شروع کنید.
 جمع بندی
در این زمان کسب درامد  دلاری یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است. بازار فارکس در حال حاضر نیز فرصت مناسبی است تا با وجود تحریم ها و همه مشکلاتی که داریم به صورت دلار درآمد داشته باشیم. برای ورود به این بازار پر سود راه سختی ندارید و میتوانید از فردا شروع کنید.
اگر در مورد فعالیت در بازار فارکس نیاز به مشاوره دارید می توانید با مجموعه رایکا فارکس ارتباط برقرار کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها