به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۱۵۶۵

پیش بینی کافو درباره لیگ قهرمانان اروپا

گروه ورزشي: اسطوره فوتبال برزیل گفت "کریستیانو رونالدو" به رئال مادرید کمک خواهد کرد تا برای دهمین بار به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.
پیش بینی کافو درباره لیگ قهرمانان اروپا
کافو بر این باور است که بهترن بازیکن جهان وجه تمایز تیم‌های رئال مادرید و آتلتیکومادرید در دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. رئال مادرید آخرین بار در سال 2002 با برتری 2 بر یک مقابل بایرلورکوزن موفق شد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. کافو گفت: فکر می‌کنم رئال مادرید قهر مان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شود. گرچه آتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان است اما به نظر من رئال مادرید که پیش از این 9 بار به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده، پیروز این دیدار خواهد بود.

ستاره پیشین تیم های رم و میلان افزود: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است و به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمک خواهد کرد. این موضوع همواره عاملی مثبت برای تیم رئال مادرید محسوب می‌شود. شما هر زمان می توانید به او توپ برسانید. اگر بهترین بازیکن جهان در تیمتان حضور دارد، این موضوع وزن تیم را برای قهرمانی بالاتر خواهد برد.
مرجع : مهر