به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۱۶۸۴

عده‌ای هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند

گروه سياسي:​ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز عده‌ای برای اینکه چوب لای چرخ دولت بگذارند به دنبال این هستند که در جامعه آرامش وجود نداشته باشد و با این وجود لازم است تا این دسته از افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند.
عده‌ای هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند
حسین کاشفی افزود: مهم‌ترین مساله‌ای که هر جامعه‌ای بخصوص کشور ما به آن نیازمند است و در چند سال اخیر نیز نیاز به آن بیشتر شده آرامش است چرا که در پرتو آرامش، همفکری، تبادل نظر و کار کارشناسی شده در جهت حل مسائل و مشکلات می‌تواند کارگشا باشد. وی با بیان این‌که اگر کسی دل در گرو توسعه و بهبود وضعیت کشور دارد باید از رفع مشکلات استقبال کند، گفت: این در حالی است که عده‌ای دائم سعی می‌کنند که ساز مخالف کوک کنند و نمی‌خواهند که مشکلات حل شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: امروز در وضعیتی به سر می‌بریم که کشور قطر از نظر جایگاه رفاهی از ما در مرتبه بالاتری قرار دارد و ما از کشوری با ویژگی‌های قطر عقب‌تر هستیم. همچنین عراق هم در حال حاضر پروژه‌هایی را دنبال می‌کند که در آینده نه چندان دور از ما پیشی خواهد گرفت. با این وجود باید پرسید که به کجا خواهیم رفت. کاشفی افزود: همچنین این سوال را باید از خود بپرسیم که وضعیت اخلاق و مشکلات اجتماعی ما به کجا می‌رود؟ آستانه تحمل در کشور ما کجاست؟ سرمایه‌های اجتماعی ما کجا هستند؟

وی تصریح کرد:‌ البته همه آحاد مردم حق دارند انتقاد کنند و تجمع و راهپیمایی داشته باشند، اما امروز در کشور ما با رواج تبعیض مواجه هستیم در حالیکه در سال 57 و قبل از آن نیز مشکلات و نگرانی‌های ما به علت وجود تبعیض بود. امروز در کشور ما عده‌ای هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و به آنها چراغ سبز نشان داده می‌شود، چرا اینگونه است؟ این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: این‌که چه کسانی سخنرانی حاج حسن آقای خمینی و یا دکتر لاریجانی را بر هم زده‌اند مشخص است. باید پرسید که اینها به اضافه کسانی که معمولا بعد از نماز جمعه‌ها دست به راهپیمایی می‌زنند از کجا هزینه‌هایشان را به دست می‌آورند و چرا پولی که باید صرف وضعیت سلامت مردم شود به جیب اینها می‌رود.

کاشفی گفت: امروز عده‌ای برای این‌که چوب لای چرخ دولت بگذارند، اینگونه عمل می‌کنند و به دنبال این هستند که در جامعه آرامش وجود نداشته باشد و با این وجود لازم است تا این دسته از افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند. وی افزود: این کسانی که امروز به عنوان دلواپس فعالیت می‌کنند در گذشته کجا بوده‌اند و چرا وقتی در سال‌های گذشته آن همه عمل خلاف قانون انجام شد دلواپس نشدند؟ همین‌ها بودند که باعث شدند عرصه تنگ شود و ما در رابطه با مهاجرت نیروهای جوان مقام برتر داشته باشیم. چرا در مورد چنین موضوعی دلواپسی وجود ندارد؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که دولت باید پذیرای نقد آحاد جامعه باشد و این دسته از افراد را پای میزگردها بکشاند، گفت: مهم‌ترین مساله در حال حاضر وحدت و انسجام ملی است که نباید خدشه‌دار شود در حالیکه این افراد به دنبال این هستند که به چنین وحدتی آسیب برسانند و یک نوع ناامیدی در جامعه ایجاد کنند و بگویند دیدید که در دولت فعلی هیچ کاری انجام نشد. کاشفی خاطرنشان کرد: امروز همه باید به هم کمک کنیم و به دنبال آبادانی کشور باشیم و وجود آرامش در جامعه را یک ضرورت بدانیم.
مرجع : ايسنا