به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ساعت ۰۶:۴۸
کد مطلب : ۴۱۷۹۴۶

تابستان تاریخی اروپا: در انتظار انفجار یک بمب بزرگ

تابستان تاریخی اروپا: در انتظار انفجار یک بمب بزرگ
گروه ورزشی: نقل و انتقالات تابستانی اروپا از روز 1 جولای رسما آغاز شد. تا این لحظه نقل و انتقال‌های بزرگی انجام شده و غول‌های اروپا چندین ستاره مهم را جابجا کرده‌اند. تا همینجا تابستان امسال رکورد نقل و انتقالات دنیای فوتبال را شکسته است.
تا این لحظه در اروپا شاهد دو انتقال بالاتر از 100 میلیون یورو بوده‌ایم (دکلان رایس و جود بلینگام) و به نظر می‌رسد به زودی شاهد سومین انتقال بالاتر از 100 میلیون یورو خواهیم بود (یوشکو گواردیول به منچسترسیتی). اما همه نگاه‌ها به یک احتمال جذاب است: انتقال کیلیان امباپه.
لیگ برتر انگلیس تا اینجا ثابت کرده که از نظر مالی با اختلاف قوی‌ترین لیگ اروپا است. تا این لحظه 20 باشگاه لیگ برتری در مجموع 1100 میلیون یورو هزینه کرده‌اند. آرسنال با جذب رایس، هاورتز و تیمبر 250 میلیون یورو در بازار هزینه کرده و فعلا پیشتاز است. برای مقایسه کافی است توجه داشته باشید که این رقم از مجموع کل هزینه‌های باشگاه‌های لالیگا بیشتر بوده است.

1901470
10 انتقال گران‌قیمت تابستان اروپا به ترتیب
1-دکلان رایس به آرسنال 116 میلیون یورو
2-جود بلینگام به رئال مادرید 103 میلیون یورو
3-کای هاورتز به آرسنال 75 میلیون یورو
4- دومینیک سوبوسلای به لیورپول 70 میلیون یورو
5-میسون مونت به منچستریونایتد: 64 میلیون یورو
6-ساندرو تونالی به نیوکسل 64 میلیون یورو
7- انکونکو به چلسی 60 میلیون یورو
8- مانوئل اوگارته به پاری سن ژرمن 60 میلیون یورو
9- موسی دیابی به استون‌ویلا 55 میلیون یورو
10- روبن نوس به الهلال 55 میلیون یورو
در یک ماه و نیم باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی دو انتقال بزرگ می‌توانند رکورد جدیدی به ثبت برسانند. امباپه و نیمار دو ستاره‌ای هستند که انتظار می‌رود شاهد انتقال‌شان به تیم‌هایی جدید باشیم.  اگر انتظارها به پایان برسد و کیلیان امباپه به رئال مادرید منتقل شود احتمالا رقم انتقال او حتی بیشتر از رکورد فعلی باشد که در اختیار نیمار است.
پی‌اس‌جی برای خرید ستاره برزیلی 222 میلیون یورو به بارسا پرداخته بود. امروز مشخص شد که الهلال پیشنهادی 300 میلیون یورویی روی میز ناصر الخلیفی گذاشته. حتی در صورت انجام نشدن انتقال امباپه به رئال شاید پیوستن او به این باشگاه عربستانی بتواند رکورد تاریخ فوتبال را جابجا کند.
برچسب ها: فوتبال اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها