به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۱۹۷۶۷

این رئال فاجعه است: لطفا زودتر بیا آقای امباپه!

این رئال فاجعه است: لطفا زودتر بیا آقای امباپه!
گروه ورزشی: رئال مادرید در آخرین دیدار دوستانه‌اش در اردوی پیش فصل آمریکا برابر یوونتوس شکست خورد تا مدیران و کادر فنی این تیم بیش از پیش به فکر پیدا کردن راه حل باشند. 

این شکست تا حد زیادی شبیه باخت آنها برابر بارسلونا در بازی قبلی بود. شاگردان کارلو آنچلوتی به هیچ وجه در این بازی دست و پا بسته نبودند و فرصت‌های بسیار زیادی را برای باز کردن دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. 

رئال مادرید در دو بازی گذشته در مجموع 63 شوت به سمت دروازه حریف زده اما حاصل این تعداد شوت که آماری بسیار خوب و حتی خارق العاده است، تنها یک گل بوده که در بازی برابر یوونتوس توسط وینیسیوس جونیور به ثمر رسید. 

این اتفاق باعث شده که جای خالی کریم بنزما که در چند فصل اخیر در نقش یک مهاجم نوک تمام عیار در ترکیب رئال حضور داشت، کاملا مشهود باشد و نیاز به جذب بازیکنی که بتواند این جای خالی را پر کند بیشتر از هر زمان دیگری احساس شود. 
1903148
آنچلوتی پس از پایان این دیدار تاکید کرد که مشکل تیمش در خط دفاعی است و باید این موضوع حل شود. این در حالی است که شکنندگی خط دفاعی رئال مادرید اتفاق جدیدی نیست و آنها فصل گذشته هم با آن روبرو بودند. 

واقعیت این است که درخشش وینیسیوس جونیور و جود بلینگام به تنهایی برای بهبود شرایط رئال مادرید کافی نیست. آنها نقش مهمی را در چند بازی اخیر در خلق فرصت‌های گلزنی ایفا کردند اما استعداد و مهارت حضور در میدان به عنوان یک تمام کننده را ندارند و این موضوع می‌تواند شرایط را برای این تیم در فصل پیش‌رو بسیار دشوار کند. 

با توجه به شرایطی که به وجود آمده به نظر می‌رسد که فلورنتینو پرز باید اختلافاتش با مدیران پاری سن ژرمن و دلخوری‌اش از کیلیان امباپه به خاطر اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد را کنار بگذارد و هرچه زودتر پیشنهادی را برای جذب او ارائه کند. 
1904728
جلد اول امروز مارکا هم به حرکت بسیار آهسته رئال در زمینه جذب امباپه اشاره داشت
تا پیش از این تصور می‌شد که رئال مادرید احتمالا ریسک نخریدن این ستاره فرانسوی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی را خواهد پذیرفت تا بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد اما حالا مشخص شده که نمی‌توان با تکیه بر خوسلو به عنوان مهاجم نوک و استعداد بازیکنانی مثل وینیسیوس، رودریگو و بلینگام پیش رفت.
در این که وینیسیوس می‌تواند عنوان بهترین بازیکن دنیا را با کسب تجربه بیشتر به دست آورد شک و تردیدی وجود ندارد اما باید این احتمال را هم در نظر گرفت که رئال مادرید ممکن است فرصت کسب هر جامی را در فصل آینده صرفا به خاطر نداشتن یک تمام کننده از دست بدهد، اتفاقی که به هیچ وجه به مذاق مدیران این باشگاه خوش نخواهد آمد. 

1903655
آنها باید هر چه زودتر تصمیم‌شان را در این زمینه بگیرند. پیش از این نام بازیکنانی چون هری کین و دوشان ولاهوویچ هم به عنوان گزینه‌های این باشگاه مطرح شده بود اما حالا اولی در راه پیوستن به بایرن مونیخ است و دومی هم به زودی به چلسی ملحق خواهد شد. 

تنها گزینه باقی مانده در این تابستان برای رئال مادرید، امباپه است و آنها حالا مجبور هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پیش از این که مذاکرات در روزهای پایانی نقل و انتقالات دشوار شود، برای خرید این بازیکن اقدام کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها