به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۲۵

شنبه؛ تكليف فرکی در فولاد معلوم مي‌شود

گروه ورزشي: حسین فرکی سرمربی موفق فولاد خوزستان روی شنبه پاسخ نهایی خود را برای ادامه کار یا پایان دوره فعالیت در فولاد به سیف الله دهکردی مدیرعامل این تیم اعلام خواهد کرد.
شنبه؛ تكليف فرکی در فولاد معلوم مي‌شود
فرکی که رویای آسیایی اش با فولاد نیمه کاره به پایان رسید حالا 24 ساعت وقت خواسته تا جواب نهایی را بدهد، جوابی که برای همه فوتبالدوستان ایرانی پراهمیت است چرا که فرکی گزینه اصلی جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی‌ است و بدون تردید پاسخ منفی اش به فولاد به این معنا خواهد بود که اتفاقاتی در پس ذهن اوست. برای اینکه از سرنوشت این خبر مطمئن باشید باید تا صبح یکشنبه صبر کنیم زمانی که شاید باشگاه فولاد اطلاعیه رسمی در این زمینه منتشر کند. فولاد چهارشنبه شب در عین شایستگی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این در حالی است که آنها شانس خوبی برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا داشتند.
مرجع : آي اسپورت

نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ۰۲:۰۵
اقای فرکی؛ هیچ تیمی در ایران برای شما بهتر از باشگاه "فولاد خوزستان" نیست حالا دیگه خود دانی حاج حسین... (227685)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ۰۲:۳۶
غرور سر مربی..بازیکنان و تماشاگران را گرفت و شد انچه که نباید میشد. باید بپذیریم که ما نه حرفه ای هستیم و نه حرفه ای فکر میکنیم. با یه قهرمانی در لیگ شروع کردیم به شعار و رجز و حماسه سرایی غافل از اینکه تیم های دیگر چند دوره قهرمان شدند اینقدر رجز نخوندند. بر موج احساسات سوار شدیم و منطق را نادیده گرفتیم و غرور بازیکنان ما را گرفت. طوری که در نیمه اول بازی با السد فکر میکردند در هوا باید را بروند. حال این تجربه را قدر بدانیم. واسه فدای بهتر (227687)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ۲۳:۳۲
برای ادامه کار حرفه ای فوتبال فولاد بهترین جا برای حسین فرکی است.پس بمان فرکی بمان (227882)