به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۲۳۸۴۷

مردم از انقلابی نماها ناراحتند 

مردم از انقلابی نماها ناراحتند 
گروه سیاسی:  دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: شاهدیم برخی به اصطلاح خودی از پشت ضربه می‌زنند بدون آن که دیده شوند. این را فقط کسانی که بصیرت دارند متوجه می شوند.
صادق محصولی  گفت: باید مراقب واژه‌سازی با پروپاگانداهای کسانی که سالیان سال در پست های مختلف نظام حضور داشتند و بیشتر از خدمت به مردم خیانت کرده‌اند و امروز طلبکار هستند، باشیم و تحت تاثیر شعار ها و واژه سازی های آنها  مثل «خالص‌سازی» نباشیم. آنها خودشان بیشتر دنبال خالص سازی اند. بله، خالص سازی حضور چهره های غربگرا در پست های مختلف کشور؛ و برای همین از حضور نیرو های انقلابی در مجلس و دولت واهمه دارند غربگراهایی که از انقلابی بودن پشیمان شده اند و حتی نسبت به سیاست ها و اقدامات امام راحل اعلام مخالفت و پشیمانی می‌کنند.
وی افزود: ما در انتخابات مجلس، باید کسی را انتحاب کنیم که اصلح باشد کسی که مجلس را خانه امید ایرانیان ببیند، عدالت خواه و عدالت گستر، فساد گریز و فساد ستیز باشد. 
دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما امروز از عملکرد و جهت گیری های آقای رئیسی حمایت و تشکر می‌کنیم و در عین حال به کسی چک سفید نمی‌دهیم. به ایشان عرض می کنیم  دست شما درد نکند اما این مقدار کافی نیست. لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این‌ها است و مردم انتظار دارند مسئولینی را که با مشی انقلابی  و تحولگرای شما همخوانی ندارند بسرعت عوض کنید.
محصولی در ادامه بااشاره به برخی سهم خواهی ها در دولت افزود: جبهه پایداری دنبال سهم خواهی نبوده و نیست. با اینکه حتی یک نفر هم از اعضای جبهه پایداری در کابینه نیست ولی اعتقاد داریم موفقیت دولت و دیگر قوا موفقیت همه جبهه انقلاب است و فرقی نمی‌کند آن مسئول از جبهه پایداری باشد یا نه. 
وی بیاد کرد: این فرمایش حضرت آقا و مرّ قانون است که مجلس نباید در عزل و نصب دولت دخالت کنند. ولو بهانه ای هم برای دخالت داشته باشند.  کسی که مسئولیتی را در کشور بر عهده می‌گیرد درحالی که شخص دیگری بهتر و شایسته تر از او وجود داشته باشد، به خدا و پیامبر و مؤمنان خیانت کرده است. 
 محصولی گفت: مردم از انقلابی ها ناراحت نیستند، از انقلابی نماها ناراحتند، از آنهایی که ادعای انقلابی می کنند و مسئولیتی می‌گیرند. فرقی نمیکند پست وزارت باشد یا معاونت؛ نمایندگی مجلس، استانداری یا هر پست دیگری در این مملکت؛ و بجای خدمت، خیانت کرده و دنبال پست و مقام و مسائل مادی دیگر است، مردم از اینها ناراحتند.
برچسب ها: صادق محصولی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها