به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۲۶۲۹۷

آچار فرانسه پرسپولیسی، بهترین بازیکن لیگ!

آچار فرانسه پرسپولیسی، بهترین بازیکن لیگ!
گروه ورزشی: خرید جدید مورایس در چند پست مختلف برای سپاهان بازی کرده و با درخشش در تمام پست‌ها بهترین بازیکن ۴هفته‌ ابتدایی شده است.به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا اسدی (سپاهان) بهترین بازیکن لیگ برتر در ۴هفته اول و تنها بازیکنی است که در تمام بازی‌های این ۴هفته گل زده است. اسدی فصل گذشته تا آخرین روزها در کورس آقای گلی حضور داشت اما در نهایت با ۱۱گل به رتبه سوم رسید و کفش طلا نصیب شهریار مغانلو شد که ۱۳گل برای سپاهان زده بود. امسال اما اسدی و مغانلو هم‌تیمی شدند و از همان ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد که این زوج به همراه یکدیگر خط حمله مخوفی را برای مدعی اصفهانی لیگ بسازند.

در هفته‌های اول و دوم هر دوی این بازیکنان برای سپاهان گل زدند. تراکتور و ذوب‌آهن ۲تیمی بودند که دروازه خود را به روی زوج رضا و شهریار بازشده دیدند و ۴گل از ۵گل سپاهان توسط این دو مدعی آقای گلی زده شد. در هفته سوم و در تقابل بزرگ با اسقلال مغانلو نتوانست گل بزند اما رضا اسدی پنالتی پرحاشیه اعلام‌شده روی دروازه استقلال را تبدیل به گل کرد. در هفته چهارم نیز وقتی سپاهان از پیکان عقب افتاد، این اسدی بود که نخستین گل را برای تیمش با ضربه سر زد تا راه برای گل‌های بعدی باز شود.

اسدی حالا با آمار ۴گل در ۴بازی که حاصل ۳.۳شوت در هر بازی است، به علاوه یک پاس‌گل که حاصل ۰.۸پاس کلیدی در هر بازی بوده است و در مجموع با میانگین ۱.۸نبرد هوایی موفق در هر مسابقه، در مجموع به نمره ۷.۶۳ از ۱۰رسیده که بالاترین معدل کسب‌شده در ۴هفته ابتدایی است و او را در صدر جدول بازیکنان قرار می‌دهد. جالب اینکه دومین نفر این جدول مسعود زائرکاظمینی از باشگاه ملوان است که در هفته سوم می‌توانست به نخستین هت‌تریک عمر فوتبالش برسد اما بعد از زدن ۲گل به فولاد، یک پنالتی را هدر داد و در ثبت گل سوم ناکام شد.

زائرکاظمینی در آن مسابقه به نمره ۹.۲۱ رسید که بالاترین نمره کسب‌شده توسط یک بازیکن در مسابقه‌ای از فصل جاری است. در سایر بازی‌ها نمرات او چندان جالب توجه نبود و به همین دلیل رتبه اول جدول را به رضا اسدی بخشید. بعد از اسدی و زائرکاظمینی، در رتبه سوم این جدول یک جوان سپاهانی نشسته که بدون تردید پدیده فصل جاری است. محمدجواد حسین‌نژاد ۱۸ساله با ۳بازی ۲پاس‌گل، نمره ۷.۵۳ و آینده‌ای روشن که قطعا از او بیشتر صحبت خواهد شد.
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها