به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۸۹۳۳

چگونه از خدمات چاپ تهران استفاده کنیم؟

گروه کسب و کار: چاپ تهران دارای خدمات مختلفی است که با مراجعه به دفتر یا سایت می‌توانید تمام محصولات جدید را مشاهده کنید.
چاپ تهران در چه زمینه‌‍‌هایی قرارداد می‌بندد؟
چاپ تهران در چه زمینه‌‍‌هایی قرارداد می‌بندد؟
چاپ تهران یکی از مجموعه‌‍‌های قدرتمند در تبلیغات، چاپ و طراحی می‌باشد. تمامی خدمات چاپی در این مجموعه با بهترین قیمت و کیفیت انجام میشود. با ذکر سایر فعالیت‌‍‌های مجموعه ی تهران پرینت به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید چاپ خود را به طور حرفه‌ ای انجام دهید. نکته‌ ای که در مورد معرفی مجموعه چاپ تهران وجود دارد این است که می‌توانید به طور توافقی قراردادهای بلند مدت منعقد کنید. یعنی پس از اینکه مهارت‌‍‌ها و توانمندی‍‌های صنعت چاپ تهران را شناختید، می‌توانید نسبت به عقد قراردادها اقدام کنید.

چاپ تهران در چه زمینه‌‍‌هایی به طور تخصصی و عمومی فعالیت می‌کند؟
چاپ تهران در تمامی زمینه‌‍‌های چاپ مانند: چاپ تراکت، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، ست اداری، سربرگ و سایر موارد به طور تخصصی فعالیت می‌کند. علاوه بر زمینه‍‌های تخصصی که چاپخانه دارد، سابقه کاری آن، به خوبی بیانگر حرفه‌ ای بودن کسب و کار است. شاید به طور دقیق مفهوم حرفه‌ ای بودن را نتوانید در کسب و کار تشخیص دهید. بنابراین اجازه دهید تا در حوزه تبلیغات توضیح بیشتری به شما بدهیم تا متوجه شوید که حرفه‍‌ها چگونه کار می‌کنند. تبلیغات معمولی فقط به معرفی کسب و کار پرداخته و نیازهای حرفه‌ ای را شناسایی نمی‌ کنند. اما تبلیغات‍‌های حرفه‌ ای فقط از تصاویر جذاب استفاده نمی‌کنند؛ بلکه ایده‌‍‌های شما را اجرایی کرده و آنها را در تبلیغات شما پیاده ‌سازی می‌کنند.
بنابراین با معرفی مجموعه چاپ تهران می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را تخصصی کنید. تخصصی شدن کسب و کار به شما کمک می‌کند تا وارد بازارهای رقابتی شوید. بازارهای رقابتی بسیار چالشی هستند و می‌توانند سود خوبی نصیب تیم شما کنند. همچنین علاوه بر کسب سود می‌توانید تخصص اعضای تیم خود را افزایش دهید و به عنوان یک برند در بازار مطرح شوید. در نتیجه استفاده از صنعت چاپ، نه فقط برای یک کسب و کار ضروریست؛ بلکه می‌تواند به رشد و تخصصی شدن آن نیز کمک کند.


پایین‌ترین قیمت در چاپ تهران

آیا صنعت چاپ تهران قابل اعتماد است؟
صنعت چاپ تهران دارای سابقه کاری طولانی مدت است. یعنی سابقه یک کسب و کار به خوبی نمایانگر نوع فعالیت و قابل اعتماد بودن آن است. بنابراین می‌توانید به سابقه کاری بیش از ۱۰ ساله صنعت چاپ و پرینت تهران اعتماد کنید و از خدمات آنها بهره‌مند شوید. علاوه بر موردی که ذکر شد می‌توانید از طریق تخصص و توانمندی‌‍‌های یک کسب و کار، پی به قابل اعتماد بودن او ببرید. یعنی از لحاظ روانشناسی بازار فقط کسب و کارهایی که تمایل دارند تا در آینده بازار وجود داشته باشند اقدام به تشکیل تیم حرفه‌ ای می‌کنند. بنابراین تخصصی بودن تیم صنعت چاپ یکی از ملاک‌‍‌های قابل اعتماد بودن کسب و کار چاپ است.
 چاپ تهران در تمام زمینه‌‍‌هایی که مربوط به صنعت چاپ می‌شود قابلیت انعقاد قراردادهای دولتی و خصوصی را دارد. مهمترین زمینه‌‍‌هایی که می‌توانید در آنها قرارداد ببندید عبارتند از:

•    چاپ کاتالوگ
•    چاپ لیبل
•    چاپ جعبه
•     چاپ لوح تقدیر
•    چاپ افست
•     چاپ دیجیتال
•     چاپ تقویم
•    چاپ بروشور

چاپ تهران با چه قیمت و چه کیفیتی محصولات مختلف را چاپ می‌کند؟
چاپ تهران محصولات و خدمات خود را دسته‌ بندی کرده است. بنابراین به راحتی می‌توانید با مراجعه به دسته‌ بندی دلخواه محصول خود، از کیفیت و قیمت محصولات چاپخانه مطلع شوید. دقت کنید که هر کدام از محصولات با توجه به کاربردی که دارند قابلیت قیمت گذاری متفاوتی را دارند. به طور مثال چاپ سالنامه را در نظر بگیرید. سالنامه‌‍‌ها بر اساس جنس کاغذ و نوع جلد، تقسیم بندی می‌شوند. مثلاً سالنامه‌‍‌های نوع وزیری دارای تقسیم بندی‌‍‌های متفاوتی هستند که مطابق با آنها می‌توانید نوع دلخواه را انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این دسته‌ بندی فقط منحصر به سالنامه نیست. یعنی تمام محصولات در دسته‌ بندی مخصوص به خودشان طبقه‌ بندی شده‌ اند. این طبقه‌ بندی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت از تمام محصولات و طراحی‌‍‌های چاپخانه مطلع شوند.


چه لیبل‌هایی در چاپ تهران چاپ می‌شوند؟

چاپ تهران در دو حوزه بسیار مهم از مشتریان خود نظرسنجی می‌کند. این دو حوزه مهم عبارتند از: رضایت مشتریان نسبت به خرید خود و رضایت آنها نسبت به زمان تحویل محصول. چاپ و پرینت تهران با قرار دادن پاسخ نظرسنجی در سایت، به مشتریان خود اعتماد کرده و شفاف سازی را به طور کامل رعایت می‌کند. علاوه بر زمینه‌‍‌های تخصصی که ذکر شدند می‌توانید در زمینه‌‍‌های زیر از چاپخانه تهران کمک بگیرید.
•    چاپ و طراحی ست اداری
•    طراحی و چاپ کارت ویزیت
•    طراحی و چاپ سربرگ
•    طراحی و چاپ انواع جعبه
•    طراحی و چاپ کارت گارانتی

چگونه ثبت سفارش کنیم و سفارشات خود را تحویل بگیریم؟
با مراجعه به پرینت و چاپ تهران می‌توانید ثبت سفارش کنید. یعنی می‌توانید هم به آدرس اینترنتی و هم به دفتر چاپخانه مراجعه نمایید و نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید. نماینده شرکت‌‍‌های دولتی و خصوصی یا مدیران بانک‍‌ها نیز می‌توانند با مراجعه حضوری در دفتر نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند. زمان تحویل محصول و تمام مواردی که لازم هستند در قرارداد فروش ذکر خواهند شد و اگر مورد خاصی را مد نظر داشتید می‌توانید اعلام کنید. لازم به ذکر است که بعضی از سفارش‍‌ها موقتی هستند و نیازی به عقد قرارداد ندارند. یعنی چاپ‌‍‌های افست و یا ‌چاپ تعداد محدودی از سالنامه‌‍‌ها نیازی به عقد قرارداد ندارند. برای بعضی از سفارش‍‌ها میتوانید به طور حضوری از چاپخانه مشاوره بگیرید.
برای سفارش‌‍‌های خاص و مواردی که تعداد محدودی دارند می‌توانید با بخش سفارشات چاپخانه هماهنگ شوید. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت چاپ‍‌های اختصاصی فقط کافی است به تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید تا در سریعترین زمان، کارشناسان مربوطه پاسخگوی شما باشند. البته سفارش‌‍‌های خاص فقط منحصر به مورد اخیر نیست و می‌تواند بسیار گسترده و نامحدود باشد.
 
 
 
برچسب ها: چاپ تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها