به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۴۸۸

ارزانترین هتل های یو آل ترکیه

گروه گردشگری:
ارزانترین هتل های یو آل ترکیه
برای تجربه بهترین سفر با کامل‌ترین امکانات در ترکیه، باید به فکر رزرو هتل یو آل باشید. این دسته از اقامتگاه‌ها امکانات بی‌نظیری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تفریحات آبی، انواع سالن‌های ورزشی و زمین بازی و غیره اشاره کرد. درواقع هرآن چیزی که برای یک سفر هیجان‌انگیز نیاز دارید در این هتل‌ ها پیدا می‌شود. حال اگر می‌خواهید با ارزان‌ترین اقامتگاه‌های یو آل ترکیه آشنا شوید، با ادامه این مقاله همراه باشید.

منظور از رزرو هتل یو آل چیست؟
تا به حال نام هتل یو آل به گوشتان خورده است؟ آیا می‌دانید این دسته از اقامتگاه‌ها چه ویژگی خاصی دارند؟ به صورت کلی هتل های یو آل جزو مجهزترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های ترکیه به حساب می‌آیند و از آنجایی که تمام غذاهای موجود در رستوران آن‌ها (از وعده‌های اصلی گرفته تا دسر، میان وعده و حتی نوشیدنی‌ها) برای مسافران رایگان است؛ به نام یو آل شناخته می‌شوند. به‌خاطر داشته باشید که تنها وعده‌هایی غذایی این هتل ها رایگان است و باقی امکاناتشان با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. نکته دیگر اینکه، اقامتگاه‌های یو آل، تجهیزات تفریحی کاملی دارند؛ به‌طوری که حتی نیازی به خروج مسافران نیست.

ارزان‌ترین هتل های یوال ترکیه کدامند؟
قبل ازینکه هتل‌ ها را نام ببریم، به این نکته توجه کنید که همه اقامتگاه‌های یو آل گران قیمت هستند. همان‌طوری که قبل‌تر هم گفتیم، این مجموعه‌ها، جزو لوکس‌ترین هتل های ترکیه محسوب می‌شوند؛ پس تفاوت قیمتی زیادی با یکدیگر ندارند. با این حال ما سعی کردیم گزینه‌های ارزان‌تر را در میان آن‌ها پیدا و در این بخش ذکر کنیم.

هتل کنکورد دلوکس ۵ ستاره – concorde de luxe resort
کنکورد دلوکس، مجموعه تفریحی لوکس با چشم‌اندازی خیره‌کننده است که با اقامت در آن می‌توانید سواحل دریای مدیترانه را از نزدیک ببینید. این اقامتگاه از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین مکان قرار گرفته؛ زیرا تنها چند دقیقه با نمایشگاه آنتالیا فاصله دارد؛ از آن گذشته به مکان‌های تفریحی مختلفی چون آبشار دودن شلاله لری نیز بسیار نزدیک است. همان‌طور که حدس می‌زنید این مجموعه امکانات تفریحی بسیار خاص و عالی هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر؛ سونا، جکوزی، رستوران‌ و بارهای متعدد، سالن بولینگ، کلوپ شبانه، زمین تنیس، غواصی و غیره اشاره کرد.

سلکتوم فمیلی ریزورت – Selectum Family Resort
سلکتوم فمیلی ریزورت از جمله بهترین هتل های یو آل ترکیه با قیمت مناسب ارزان است. مسافرانی که به تفریحات آبی علاقه زیادی دارند، می‌توانند در این هتل اتاق رزرو کنند؛ زیرا طیف وسیعی از ورزش‌های آبی و استخرهای سرپوشیده در آن وجود دارد. باید بدانید امکانات این هتل، تنها به بازی‌های آبی ختم نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید با اقامت در آن به زمین‌های اختصاصی گلف، سوئیت‌های ییلاقی، باغ‌های سرسبز و غیره دسترسی داشته باشید.



تایتانیک دلاکس لارا – Titanic Deluxe Lara
احتمالا برای یکبار هم که شده فیلم تایتانیک را دیده و یا حتی نام آن را شنیده‌اید؛ حال اگر بدانید در ترکیه هتلی یو آل وجود دارد که کاملا شبیه به کشتی تایتانیک است چه حسی پیدا می‌کنید؟ وقتی وارد این اقامتگاه می‌شوید؛ گویی سوار کشتی کروز زیبا و مجهزی شده‌اید که روی دریا شناور است.
این هتل با الهام از کشتی تایتانیک ساخته شده و تمام اتاق‌ها و امکاناتش شبیه به آن است. یک ویژگی جالب اقامتگاه Titanic Deluxe Lara این است که اتاق‌هایی مشرف به دریا با بالکنی خصوصی دارد. امکانات متنوع این هتل تنها به این موارد ختم نمی‌شود؛ زیرا مسافران با اقامت در آن می‌توانند به بسیاری از تجهیزات بروز دنیا دسترسی داشته باشند.

سلکتوم لاکژی ریزورت بلک – Selectum Luxury Resort Belek
هتل یو آل دیگری که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، سلکتوم لاکژی ریزورت بلک است. این اقامتگاه در آنتالیا و در ساحل بلک قرار گرفته است و به همین دلیل نیز نام آن را اینطور انتخاب کرده‌اند. همانطوری که انتظار می‌رود، این اقامتگاه نیز بسیار لوکس و شیک است. جالب است بدانید سوئیت‌های سلکتوم لاکژی ریزورت بلک، طراحی بسیار خاص و متفاوتی دارند؛ زیرا سقف‌های آن‌ها بسیار بلند است و با زمینه چوبی دیزاین شده‌اند. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به استخر سرپوشیده بسیار وسیع و 12 زمین تنیس موجود در آن اشاره کرد.

دلفین بی گرند ریزورت – Delphin BE Grand Resort
اقامتگاه بعدی که می‌تواند در لیست ارزان‌ترین و در عین حال بهترین هتل های یو آل قرار بگیرد، دلفین بی گرند ریزورت است. مهم‌ترین ویژگی این هتل رستوران‌ها و بارهای مختلف آن هستند. با سکونت در دلفین بی گرند ریزورت، می‌توانید به انواع غذاهای ترکی، چینی، ایتالیایی، غذاهای باربیکیو و سرگرمی‌های گوناگون شبانه دسترسی داشته باشید. از طرفی مسئولان هتل، امکان استفاده خصوصی از ساحل زیبای لارا را نیز برای مسافران ممکن کرده‌اند تا آن‌ها لذت بیشتری از سفر خود ببرند. علاوه‌بر تمام این موارد، شما با اقامت در این هتل می‌توانید از سالن‌های ماساژ، ورزشگاه‌های خصوصی، حمام‌های مرمرین، زمین والبیال ساحلی و کلاس ‌های آکواجیم هم بهره‌مند شوید.

تفاوت و شباهت اقامتگاه‌های یو آل و آل ترکیه چیست؟
همه آن‌ها از نظر امکانات و تجهیزات تفریحی، بسیار پیشرفته هستند و جزو لوکس‌ترین اقامتگاه‌های ترکیه به حساب می‌آیند. مهم‌ترین تفاوت آن‌ها نیز این است که در هتل های یو آل همه وعده‌های غذایی برای مسافران رایگان است؛ اما اقامتگاه‌های آل، تنها هزینه وعده‌های غذایی اصلی را حساب نمی‌کنند؛ یعنی مسافران باید برای انواع دسرها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود پول پرداخت کنند. نکته دیگر اینکه هتل های آل برای ارائه غذاهای رایگان، محدودیت زمانی دارند؛ به‌صورتی که مسافران فقط تا ساعت 12 شب می‌توانند از غذاهای آن‌ها به صورت رایگان صرف کنند. اقامتگاه‌های یو آل، این محدودیت را ندارند و در 24 ساعت شبانه‌روز همه نوع غذایی را به صورت کاملا مجانی به مسافران ارائه می‌کنند.

رزرو هتل یو آل در ترکیه از طریق فلای تودی
فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گردشگری در ایران است که انواع خدمات مربوط به سفر مانند رزرو هتل، بلیط و غیره را به مسافران ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید برای داشتن سفری بهتر، از خدمات این مجموعه استفاده کنید. درصورت وجود هرسوالی هم می‌توانید با پشتیبانان 24 ساعته این مجموعه ارتباط بگیرید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها