به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۳۲۲۷۷

صبح طوفانی کشتی ایران در هانگژو

صبح طوفانی کشتی ایران در هانگژو
گروه ورزشی:تیم ملى کشتى آزاد در چهار وزن پایانى بازى هاى آسیایى شانس چهار مدال طلا دارد.به گزارش ورزش سه، مسابقات ۴ وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو امروز (شنبه) در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.
 
*در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۲ لیو فنگ از چین را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ ماگومت اولویف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. امامی در این دیدار به مصاف کایرین کینوشیتا از ژاپن می رود.

*در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر موخامد عبداله یف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر دولت میرات اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر بیامباسورن بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با دیپاک پونیا از هند کشتی می گیرد.

*در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 13 بر 7 مقابل ماگومد ابراگیموف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 گانخویاگ گانباتار از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 از سد علیشیر یرگالی از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گلیج در این دیدار به مصاف احمد تاج الدینوف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان جهان از بحرین می رود.

*در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه 10 بر صفر زمان انور از پاکستان را مغلوب کرد. وی‌ در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بوهیردون از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با لخاگواگرل مونختور از مغولستان پیکار می کند.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها