به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۷۴۱

حریف هندی شاگردان رحمتی متفاوت شد

حریف هندی شاگردان رحمتی متفاوت شد
گروه ورزشی:مومبای سیتی هند توانست برابر کلارا بلاسترز به پیروزی دست پیدا کند.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مومبای سیتی هند یک هفته پس از شکست در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نامانگان ازبکستان توانست در لیگ داخلی به پیروزی مقابل کلارا بلاسترز دست پیدا کند.

در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر هند، تیم فوتبال مومبای سیتی که یکی از حریفان نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 18 یکشنبه شب در ورزشگاه مومبای آرنا به مصاف تیم بدون شکست و 6 امتیازی کلارا بلاسترز رفت و توانست به پیروزی برسد.

مومبای سیتی که برخلاف دو شکست در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نساجی ایران و نوبهار نامانگان ازبکستان، در لیگ برتر هند یک پیروزی و یک تساوی داشت، باز هم توانست به روند خوب خود در رقابت‌های داخلی ادامه دهد و در مسابقه‌ای که هر دو تیم یک اخراجی دادند، به پیروزی دو بر یک برابر کلارا بلاسترز دست پیدا کند.

تیم فوتبال مومبای سیتی هند که تقریبا امیدی برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا ندارد، پس در آبان ماه دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان برگزار خواهد کرد و پس از آن در هفته پنجم دور گروهی مهمان نساجی ایران است.
برچسب ها: نساجی مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها