به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۴۳۱۴

رضایت جدی‌ترین منتقد قلعه‌نویی از تیم ملی

رضایت جدی‌ترین منتقد قلعه‌نویی از تیم ملی
گروه ورزشی: جلال چراغپور، کارشناس فوتبال درباره برد پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در تورنمنت چهارجانبه اردن اظهار کرد: در کل حریف تیم خوب و اسمی بود و به نظرم تیم ملی نسبت به گذشته کمی روان‌تر بازی کرد و زمان زیادی بود که تیم ملی اینگونه به میدان نرفته بود.
 
 
قطر نمی‌توانست حمله کند
به گزارش ایسنا،او ادامه داد: در نیمه اول پاس به عقب زیاد داشتیم و همین باعث شده بود با احتیاط بازی کنیم. البته قطر هم تیم همیشگی نبود و بازیکنان بهتر از این هم نداشت و اکثرا جوان‌ها به میدان این بازی امده بودند. این بازی نکات فنی عمیقی نداشت زیرا تیم ملی قطر در خیلی از موارد ضعیف بود. این تیم نمی‌توانست طراحی حمله کند و به همبن دلیل روی به بازی بلند می‌آورد.

گل‌های ایران تاکتیکی بود
کارشناس فوتبال درباره اینکه این قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه چه دستاوردی برای تیم ملی داشت بیان کرد: قطر یک تیم صاحب نام بود و صحنه‌هایی که منجر به گل شد، تاکتیکی بود. در حمله به دروازه حریف خوب بودیم. فشار خوبی هم به حریف آوردیم و حتی در تسلط بر توپ هم نسبت به حریف بهتر عمل کردیم و در بعضی از دقایق بازی توانستیم ۲۲ پاس هم در زمین به یکدیگر بدهیم.

چراغپور درباره نقاط ضعف تیم ملی اشاره کرد: ما هنوز در طراحی حمله مشکل داریم و همین باعث شده بود که از پاس بلند استفاده کنیم که امیدوارم تیم ملی در بازی‌های آینده این نقطه ضعف را برطرف سازد. همچنین به نظر من نباید از محمد محبی در جناح چپ استفاده کرد و باید از بازیکن تخصصی در این پست بهره برد که میلاد محمدی برای این منطقه از زمین مناسب‌تر است.

طارمی و آزمون اقتصادی بازی کردند!
او افزود: عزت اللهی در این بازی روی خطای سوم از داور کارت زرد دریافت کرد که باید در بازی‌های آینده بیشتر مراقبت کند زیرا بازی زیاد پرفشار نبود و اگر این اتفاق در بازی‌های بزرگ ادامه دار باشد این بازیکن و تیم ملی به مشکل خواهند خورد. همچنین طارمی و آزمون اقتصادی بازی کردند اما جهانبخش همان بازی همیشگی خودش را ارائه کرد.

چراغپور درباره سیستم تیم ملی در این بازی گفت: ما بیشتر در این بازی ۴-۲-۴ بودیم تا ۱-۳-۲-۴ و به اعتقاد من نفراتش را داریم تا با این سیستم به میدان برویم. در دفاع هم اگر ۲-۴ ۴ بازی کنیم بهتر است زیرا نفرات هماهنگی بیشتری در زمین دارند. در کل ما باید بازی‌های دوستانه زیادی را برگزار کنیم تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم.
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها