به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۳۴۷۷۳

دربی از جنس خوزستانی - اسپانیایی در اهواز

دربی از جنس خوزستانی - اسپانیایی در اهواز
گروه ورزشی: دربی فوتبال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان امروز، ۲۸ مهر در اهواز برگزار می‌شود.تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه خانگی خود پذیرای استقلال خوزستان است. این بازی علاوه بر حساسیت از بابت  دربی بودن، برای دو تیم جهت سر و سامان دادن به وضعیت شان در جدول رده بندی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
به گزارش ایسنا، فولاد که بر خلاف انتظارات، امکانات و هزینه‌های فراوانی که برای این فصل داشته است هنوز نتوانسته در قامت یک باشگاه حرفه‌ای و متمول در امر نتیجه‌گیری موفق باشد. این تیم در بازی گذشته خود برابر هوادار پس از چهار شکست متوالی به برد رسید و امروز هم امیدوار است این روند را سرمربی اسپانیایی خود تداوم ببخشد.

همچنین استقلال خوزستان که پس از سال ها مجددا به لیگ برتر برگشته است، این فصل هنوز نتوانسته هواداران خود را راضی نگه دارد. استقلالی‌ها از پنج بازی که انجام داده‌اند فقط به یک امتیاز دست پیدا کرده‌اند، روندی که حتی بعد از بازی با پیکان باعث شد پورموسوی سرمربی خوزستانی این تیم از سمت خود استعفا دهد. هر چند او به استقلال برگشت اما به بازیکنانی که احساس می‌کند دل شان با این تیم نیست فقط برای دو بازی فرصت داده است تا خودی نشان دهند و هم راستای تفکرات او و دستیارانش حرکت کنند.

باید دید امروز پورموسوی مقابل فولاد تیم سابق خود به برتری می‌رسد و راه تیمش هموارتر می‌شود یا مارتینس اسپانیایی مچ پورموسوی را می‌خواباند و تیمش را به دومین برد می‌رساند.در پنج بازی رو در رویی که دو تیم با هم داشته‌اند، یک برد برای فولاد و یک برد برای استقلال بوده و سه بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسیده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها