به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۳۶۷۴۴

زن ربوده شده آلمانی- اسراییلی سر بُریده شد

گروه بین‌الملل: اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهور اسرائیل، تایید کرد که: «شانی لوک» زن ربوده شده آلمانی- اسراییلی، توسط حماس سر بریده شده است.
زن ربوده شده آلمانی- اسراییلی سر بُریده شد
جسد شهروند اسرائیلی-آلمانی شانی لوک، که گمان می‌رود در اولین روز حمله حماس به اسراییل در هفتم اکتبر، به جشنواره موسیقی در ریم ربوده شده بود، امروز دوشنبه پیدا شد. آدی لوک، خواهر او مرگ شانی را در حساب اینستاگرام خود تایید کرده است. در یکی از تصاویری که در روز حمله حماس به اسرائیل منتشر شد، شانی لوک در حالی دیده شد که پس از ربوده شدن در داخل یک وانت به غزه انتقال داده شد. مادر شانی پیشتر اعلام کرد که او زنده است و در بیمارستانی در غزه نگهداری می‌شود.
وزارت خارجه اسرائیل مرگ شانی لوک، شهروند آلمانی-اسرائیلی را که در ۷ اکتبر از یک جشنواره موسیقی در جنوب اسرائیل توسط حماس دستگیر شده بود، تأیید کرد. این وزارتخانه ابتدا در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نوشت: «با ناراحتی اعلام می‌کنیم که جسد شانی لوک ۲۳ ساله، آلمانی-اسرائیلی پیدا و شناسایی شد. شانی که از یک جشنواره موسیقی ربوده شد و توسط ....حماس شکنجه شد و پیکرش در اطراف غزه گردانده شد، وحشت‌های غیرقابل درک را تجربه کرد. دعای ما در این کابوس غیرقابل تصور با دوستان و خانواده ‌شانی است. یادش گرامی باد.»
در آلمان، Süddeutsche Zeitung اوایل امروز به نقل از مادر شانی، ریکاردا لوک، نوشت که جسد دخترش هنوز پیدا نشده است، اما تکه‌ای از استخوان جمجمه پیدا شده و نمونه‌ای از DNA گرفته شده است که منجر به شناسایی او شده است. لوک گفت که او اکنون تصور می‌کند که دخترش در روز ۷ اکتبر مرده است. در ابتدا، گزارش شد که خانواده لوک تصور می‌کردند که این زن جوان به شدت مجروح شده اما زنده و گروگان حماس است. خانواده او فعالانه برای آزادی همه گروگان‌ها مبارزه کرده‌اند.
لوک در جشنواره سوپرنوا شرکت کرده بود و در روز حمله مادرش به رسانه‌ها گفت: «امروز صبح دخترم شانی نیکول لوک، شهروند آلمانی، به همراه گروهی از گردشگران در جنوب اسرائیل ربوده شد. فیلمی برای ما ارسال شد که در آن به وضوح می‌توانستم دخترمان را بیهوش در ماشینی که فلسطینی‌ها در حال رانندگی در اطراف نوار غزه بودند، ببینم.»
برچسب ها: حماس غزه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها