به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۳۸۹۰۴

 رد صلاحیت كسانی كه دغدغه‌ مردم را دارند

 رد صلاحیت كسانی كه دغدغه‌ مردم را دارند
گروه سیاسی:  نماینده تبریز در مجلس به جماران گفت: اگر آن‌ها که برای مردم و دغدغه‌ی آن‌ها تلاش می‌کنند رد صلاحیت می‌شوند دیگر کسی در این انقلاب نمی‌ماند که بتواند از آن‌ها دفاع کنند و سرمایه اجتماعی را از دست می‌دهند.
مسعود پزشکیان  در واکنش به رد صلاحیت خود از سوی هیات های اجرایی، گفت: گفتند ما به نظام اعتقاد عملی نداریم حال کسانی که آنجا نشستند سابقه ما را در اعتقاد دفاع از نظام را ببینند اگر قابل قیاس بودیم ما را حذف کنند.
وی تاکید کرد: اعتراض نخواهم زد. کاری به آن‌ها ندارم و از نظر من قابل هضم نیست که افرادی بیایند به ما که تمام زندگی و عمر خود را برای انقلاب گذاشتیم و تلاش کردیم آن‌وقت بگویند، عدم اعتقاد عملی به نظام! و آن‌ها که اعتقاد داشتند چه کسانی هستند نمی‌دانم! با این روند فکر می‌کنم با مشکلات زیادی روبرو شویم، ما سرمایه اجتماعی را از دست دهیم چیزی نداریم، بمب و موشک و ... انقلاب را حفظ نمی‌کند بلکه آن سرمایه اجتماعی است که انقلاب را حفظ می‌کند و اگر مردم را از دست دهیم چیزی برای ماندن نداریم.
پزشکیان در پایان هشدار داد: آن روندی را که در پیش گرفتند و به سادگی صلاحیت‌ها صورت نمی‌گیرد طبیعتا مشارکت را پائین می‌آوردند به علت اینکه کسی نمی‌ماند رای بدهد. کسانی را خود انتخاب کردند بیایند مجلس، پس دیگر چرا انتخابات برگزار می‌کنند پس همان افراد بیایند.

 
برچسب ها: مسعود پزشكیان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها