به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۳۹۵۲۵

مورد عجیب فولاد: انتقادات سریالی پس از برد

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که فولاد با معضلی به نام انتقادات از تیم پس از کسب پیروزی مواجه شده است.
مورد عجیب فولاد: انتقادات سریالی پس از برد
فولاد با آمدن خوان ایگناسیو مارتینز از پنج بازی اخیر خود 9 امتیاز کسب کرده؛ عملکردی که می تواند نشانه‌ای برای روند رو به رشد این تیم پس از چهار شکست متوالی در ابتدای فصل باشد.  
مسئولان فولاد اولین باشگاهی در لیگ برتر امسال بودند که در کادر فنی دست به تغییرات زدند و یک مربی باتجربه اسپانیایی را به خدمت گرفتند.

تغییرات برای آن‌ها که در چهار بازی یازده گل دریافت کرده بودند، جواب هم داد. فولادی ها پس از 2 برد متوالی مقابل استقلال خوزستان و هوادار، این امید را هم داشتند که از سایر بازی‌ها سربلند بیرون بیایند اما عدم استفاده از موقعیت‌ها و پنالتی مقابل شمس‌آذر و یک بازی ضعیف مقابل مس رفسنجان که اعتراض سرمربی‌شان را درآورده بود، روند نتیجه‌گیری آن‌ها را سینوسی کرد.

در هفته قبل اما مارتیز با افزایش روحیه شاگردانش و استفاده از بازیکنان جوان‌تر در کنار باتجربه‌های تیم، سه امتیاز مهم را در دیدار برابر آلومینیوم کسب کرد تا فولاد با روحیه‌ای خوب آماده دیدار مقابل تراکتور تبریز شود.  

فولاد که نسبت به دیگر تیم های قعرنشین خوزستانی، اکنون سه برد آورده و از ته جدول تا حدودی جدا شده، اما این روزها مورد با انتقادات سریالی برخی از پیشکسوتان باشگاهش مواجه شده است.

پس از صحبت‌های تنی چند از بازیکنان سابق تیم علیه عملکرد فولاد، برخی دیگر نیز همین رویه را در پیش گرفته‌اند، موضوعی که برای برخی از هواداران سوالاتی را پیش آورده که چرا هم در زمان منصوریان و هم در دوره مارتینز، پس از کسب پیروزی، فولاد با انتقادات شدیدی روبه‌رو می‌شود؟

به نظر می‌رسد در شرایطی که وضعیت فولاد رو به رشد بوده و این تیم پس از پیروزی مقابل آلومینیوم به آرامش نسبی رسیده است، بازیکنان این تیم چشم انتظار حمایت پیشکسوتان فولاد باشند. حال باید دید تیم مارتینز با این وضعیت و بازی‌های سختی که در پیش دارد می‌تواند به روند خود ادامه دهد یا دوباره شرایطش بحرانی خواهد شد؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها