به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۳۹۸۴۹

غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد
گروه سیاسی: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی، امریکا و برخی کشور‌های اروپایی به جنگ با نوزادان در درون اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها در غزه رفته‌اند و با تصرف آی‌سی‌یو‌ها و سی‌سی‌یو‌ها می‌خواهند نشان دهند که قدرتمند هستند.
سردار حسین سلامی، تصریح کرد که همه دنیا مصمم و جدی آمده بودند و تمام دشمنانِ آن دوران با هم متحد شده بودند تا ایران را بشکنند، چون می‌دانستند اگر امکان تداوم این انقلاب فراهم شود، استکبار جهانی آرامش نخواهد داشت و نمی‌تواند بر سرنوشت مسلمانان چیره شود و نمی‌تواند مجد و عظمت را زیر سایه خود دفن کند.
وی با اشاره به اینکه استکبار می‌داند همزیستی با اسلام معما ندارد، چون اسلام از جنین نور است و وقتی طلوع کند تیرگی باید محو شود، گفت: نبرد نور و ظلمات همواره با غلبه نور به انتها خواهد رسید و این اراده بدون تغییر و تبدیل الهی است. اراده الهی بر پیروزی مومنان بر کفار، منافقان و مشرکان تعلق گرفته است و تاریخ سراسر گواه این است که امر الهی به فعلیت خواهد رسید و اصفهان این شایستگی و لیاقت را داشت تا نشانگر تحقق اراده الهی باشد.
سردار سلامی گفت: امروز بازهم مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در یک نمایش نفرت‌انگیز و شرم‌آور و بسیار تحقیرآمیز برای خودشان و حقیرانه با خفت و ذلت و با همه قدرت به جنگ با نوزادان رفتند. بزرگ‌ترین امپراطوری دنیا افتخارش قتل نوزادان در درون اتاق عمل‌ها است و میدان پیروزی خود را در بیمارستان می‌داند؛ اما در مقابل، جوانان فلسطینی یک باتلاق برای آمریکا و اسرائیل ساختند که از بین ۱۶۰۰ دستگاه جنگی حدود ۱۸۰ دستگاه آن‌ها منهدم شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مظلومیت مردم شرافتمند سرانجام کار خود را خواهد کرد و به روز‌های نصرت و پیروزی خواهند رسید. این پیروزی و نصرت خداوند نزدیک است، همان گونه که طوفان الاقصی از جایی که گمان نمی‌کردند به آن‌ها رسید و یک جنگ نامرئی را رقم زدند و از هر سایه‌ای می‌ترسند.
سردار سلامی تصریح کرد: مسلمانان جهان امروز بیش از همیشه همدل هستند و همبستگی جهانی در دنیا غیرمسلمان‌ها را نیز به خط کرده است. دشمنان نمی‌توانند اراده ملت فلسطین را از بین ببرند. در حالی که مردمان این سرزمین با روحیه مقاومت از قرآن آموخته‌اند که راه سعادت مسلمانان از استقامت در میدان می‌گذرد و فلسطین خواهد ماند و سیاستی که باید مدفون شود سیاست استکبار است و غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد. امروز آشفتگی و هراس و آینده‌ای مبهم در رژیم صهیونیستی پراکنده شده است سرزمینی که دیگر جای زندگی نیست و مهاجرت معکوس آغاز شده است.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها