به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۹۹۷
رئیس فدراسیون عربستان:

باید خیلی بیشتر کار کنیم

باید خیلی بیشتر کار کنیم
گروه ورزشی:رئیس فدراسیون فوتبال عربستان می‌گوید با وجود پیروزی مقابل اردن و پاکستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026، آنها نیاز به کار بیشتر روی تیم ملی عربستان دارند.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان با هدایت روبرتو مانچینی در دو دیدار خود برابر اردن و پاکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 پیروز شد.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، پس از پایان بازی مقابل اردن گفت: شکی نیست که پیشتازی و کسب پیروزی مهم است به خصوص با حضور مربی جدید، روش جدید و... . تعدادی از بازیکنان برای اولین بار در تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند و مانچینی هم مربی بزرگی است اما هنوز در ابتدای راه هستیم.او اضافه کرد: ما به تیم‌های پاکستان و اردن احترام می‌گذاریم، اما آنها از ما پایین تر هستند. در حال حاضر ما برای جام ملت‌های آسیا نیازهای زیادی داریم و سپس مسابقات مقدماتی را کامل می‌کنیم.

مسحل در ادامه عنوان کرد: از فدراسیون اردن بابت امکاناتی که به ما داد تشکر می‌کنم و از سفارت عربستان در اردن به رهبری نایف السدیری، سفیر، ممنونم که امکانات لازم را در اختیار ما قرار دادند.المسحل در مورد حمایت فدراسیون اردن از میزبانی عربستان سعودی از جام جهانی 2034 گفت: عجیب نیست. فدراسیون اردن به ریاست شاهزاده علی بن الحسین مثل برادر ماست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها