به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۴۱۷۷۷

جنجال جدید قاتل سریالی گربه‌ها در تهران

جنجال جدید قاتل سریالی گربه‌ها در تهران
گروه فیلم: زنی که متهم به قتل سریالی گربه‌های منطقه‌ای در تهران و آزار و اذیت و تهدید شهروندان است بعد از بازداشت از سوی پلیس ، با گذشت مدت کوتاهی آزاد و دوباره به محل بازگشته و دوباره مزاحمت‌های خود برای شهروندان را آغاز کرده است. اهالی معتقدند شرایط رفتاری این زن عادی نیست و می‌تواند خطرناک باشد و نیازمند کمک روان درمانی است.
 
  روز جمعه رکنا گزارشی از کشف چندین لاشه گربه در خیابان های محله فردوس منتشر کرد که اهالی این منطقه اعلام کردند یکی از ساکنان محل که یک زن است و مدت هاست برای همسایه ها مشکل آفرینی می کند، این گربه ها را کشته است.
 
شهروندان خیابان ابراهیمی جنوبی واقع در بلوار فردوس شرق، متوجه موضوع عجیبی در خصوص قتل عام گربه های محله خودشان شدند و پس از بررسی بوی بد در محله و علت کم شدن تعداد این گربه ها با صحنه عجیبی روبرو شدند. آن ها هر سمت خیابان را نگاه می کردند لاشه گربه ای را پیدا می کردند که به طرز وحشتناکی کشته شده بودند.

بعد از مشاهده این صحنه توسط اهالی محله شهرزیبا این موضوع با کلانتری شهر زیبا مطرح شد و ماموران کلانتری برای بررسی دقیق این ماجرای دلخراش وارد صحنه شدند که پس از بررسی متوجه حضور یک زن با زندگی کاملا عجیب  شدند.

همسایه ها به ماموران گفته بودند احتمال می دهیم این زن با موضوع مرگ و سلاخه گربه ها ارتباط داشته باشد و بر همین اساس روز گذشته با حضور تعداد زیادی از شهروندان محله شهر زیبا در جلوی در خانه این زن ماموران وارد شدند و طبق ادعای اهالی محل ،جسد گربه های زیادی در خانه این زن بود که هر کدام به طرز وحشتناکی کشته شده بودند، زن بازداشت و به کلانتری منتقل شد.
....
مرجع : رکنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها