به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۴۲۰۵۸

پرسپولیس و سپاهان چگونه صعود می‌کنند؟

پرسپولیس و سپاهان چگونه صعود می‌کنند؟
گروه ورزشی: در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا سپاهان در ورزشگاه آزادی با گل فرشاد احمدزاده نیروی هوایی عراق شکست داد و پرسپولیس هم مقابل النصر در عربستان به تساوی بدون گل رسید.در پایان مرحله گروهی ۳ تیم برتر دوم راهی یک هشتم نهایی می شوند.
 
سپاهان در حال حاضر با ۱۰ امتیاز بهترین تیم دوم است.  نوبهار ازبکستان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۶+ دوم است و پرسپولیس هم با ۸ امتیاز و تفاضل ۱+ سوم است. شارجه امارات هم امتیاز با پرسپولیس و تفاضل گل صفر در رده چهارم است.
 
سپاهان در هفته ششم و پایانی میهمان الاتحاد است و با پیروزی مقابل این تیم به عنوان صدرنشین صعود می کند. اگر این دیدار با تساوی به پایان برسد زردپوشان با ۱۱ امتیاز می توانند به دور بعد برسند. اگر سپاهان بازی آخر را ببازد و پرسپولیس و شارجه پیروز شوند سپاهان حذف می شود.

پرسپولیسی ها نیز در هفته آخر در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل هستند. تیم قطری شانسی برای صعود ندارد اما پرسپولیس ۸ امتیازی برای صعود چاره ای جز برد ندارد.  با تساوی پرسپولیس برابر حریف، اگر شارجه و السد هم موفق به پیروزی نشوند، سرخ‌پوشان به مرحله بعد صعود می کنند. اگر شاگردان گل محمدی بازنده شوند و شارجه و پاختاکور به پیروزی برسند این تیم قطعا حذف می شود.
وضعیت تیم های دوم گروه ها:
۱-  سپاهان ۱۰ امتیاز، تفاضل +۹
۲- نوبهار ۱۰ امتیاز، تفاضل +۶
۳- پرسپولیس ۸ امتیاز، تفاضل +۱
۴- الشارجه ۸ امتیاز، تفاضل ۰
۵- پاختاکور ۴ امتیاز، تفاضل -۲
مرجع : جی پلاس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها