به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۹۱۷

انتشار سریالی جنایی با بازی سارا بهرامی

انتشار سریالی جنایی با بازی سارا بهرامی
گروه فرهنگی: مازیار میری پس از سریال «خسوف» که حدود دو سال قبل منتشر شد، حالا سریالی جدید را در ژانر جنایی ـ عاشقانه کارگردانی کرده است که انتشار آن از امروز آغاز شد.به گزارش ایسنا، «شریک جرم» را همانند خسوف همایون اسعدیان تهیه می‌کند و متن آن توسط امیر عربی نوشته شده است. عربی نگارش سریال‌های «ساخت ایران ۲»، «دردسرهای عظیم ۲» و «گاو صندوق» را در کارنامه دارد.
 
«شریک جرم» دومین سریال میری در شبکه نمایش خانگی است و این کارگردان زمانی سریال‌های هیئت مدیره، گاهی به پشت سر نگاه کن و فرات و گاو صندوق را برای تلویزیون ساخته است.سارا بهرامی، امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی‌فر، محمدرضا مالکی، وحید آقاپور، ندا عقیقی، امیر شاه‌علی، به آفرید غفاریان،علیرضا گیلوری، سایتا عطایی با هنرمندی: بهناز جعفری، سیامک احصایی و با حضور افتخاری: سجاد بابایی، المیرا دهقانی و علی مصفا فهرست بازیگران سریال را تشکیل می‌دهند.

سارا بهرامی در سریال «فرات» میری همکاری داشته و از نقش‌های اصلی سریال «پروانه» جلیل سامان بوده است. او در مجموعه‌های خون سرد و کرگدن که برای شبکه نمایش خانگی تولید شدند هم بازی کرده است.«شریک جرم» هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح از پلتفرم نماوا پخش می شود و اولین قسمت آن امروز منتشر شد.
برچسب ها: سارا بهرامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها